oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla myös voimattomuutta! Pelkkä aamupalan syönti jo uuvuttaa ja pitää päästä pötkölleen, voimat ihan pois ja happi loppuu. Kädet menee vähän väliä maitohapoille. Mulle riittää autolla meno kauppaan niin jo pitää kaupassa pysähdellä ja ottaa happea :D Ah ihana loppuraskaus!

Huhhuh! Nyt on öitä valvottu supistusten kanssa. Oon torstai-illasta ollu kysillä ja neljä senttiä oon ollu siitä lähtien auki. Tänään supistukset lopahti aamusta kunnolla ja sittenpä menikin vedet. Eli ootellaan! :L

Jos sulla mandah vedet meni aamulla niin eikös se meinaa että vauva syntyis viimeistään maanantaina? Jännää.. :)

Huii mandahko se sittenkin on eka poksahtaja :) ?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pikku Myy, mä pidättäydyn seksistä siihen saakka kunnes oon valmis lähtee synnärille. On siitä vaan semmoset supistelut seurannu, että Huhhuh!

Mitä?! Muako veikkaillaan?! Mä itse luulen, että menee vielä yliajallekin. :p Viime viikkoina ei oo tullu niin paljon enää supistuksiakaan.

Mä en veikkaile mitään. Sen oppinu et nää tulee yllättäen sillon kun ei odota tulevaks tai sitten antaa odotuttaa itteensä :) Ainoot varmaat osaan sanoo nyt et mandah ja mashnullahan tais olla se käynnistys aika tosiaan jo. Ja välissä luultavasti mama :)

Nämä on kyllä semmosia arvotuksia, salaperäisiä pikku rakkaita. Toisaalta toivon, et ne keillä on raskaimmat olot niin myös pääsis synnyttään pian. Epäreilua, että vielä yliajalle menisi kaikkien liitoskipujen kans. Mä pärjään toistaseks ihan hyvin, sillon ku Tirppa nukkuu niin en ees huomaa tuota mahaa välttämättä!

Yks on helmikuinen on syntyny.. Olikoha se tällä viikolla nyt.. En kyl muista/tiedä nimimerkkiä.. Oli facebook ryhmän puolella, nii ei taida täällä pyöriä?! :)

Takaisin