oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on ollu munaton dietti jo kesäkuust asti ja jatkuu edelleen :) Vaikka mies löytyykin nii ei vaan nappaa sit yhtään :D kattellaa sit jälkitarkastuksen jälkeen :D

Mulle riitti sisätutkimus tänään sitä lajia. Fiilis on se että mun sisään ei sörkitä enää ikänä mitään! Tuntuu, että kaikki sattuu. Loppuhuipennusta odotellessa... :sad010

Newi mulla oli esikoisesta erittäin hyvä olo koko raskauden. Toisestakaan ollu muuta kun närästystä, mutta kolmannesta alko sitten kaikki vaivat ja jatkuu tän neljännen kohalla samalla lailla.

Newi mulla oli esikoisesta erittäin hyvä olo koko raskauden. Toisestakaan ollu muuta kun närästystä, mutta kolmannesta alko sitten kaikki vaivat ja jatkuu tän neljännen kohalla samalla lailla.

Ei hitto, mun kone sekoo tai mä sekoon :woot: Äsken näkyny ollenkaan et olis tullu toi mun teksti ja nyt se sit onkin tullu kahteen kertaan ja millä viiveellä :grin

Mä luin sen Niinushka hetki sitten ja äsken se tuli uudestaan. Ajattelin et oma luuri lagii.

Nyt on ilmaantunu uusi ihana oire. Mua on jo jonkin aikaa supistanu kun rakko on täynnä ja yrittäny sit käydä tyhjentämässä mahdollisimman usein. Mutta nyt uutena oireena sit supistaa oikeen epämiellyttävästi kun pissaa! Siis pytyllä istuessa pitää oikeen pitää jostakin kiinni ja venyttää selkäranka mahdollisimman pitkäksi ja nostaa rintakehää ylös ennen kuin uskaltaa pissata.
Samalla rupesin miettimään sitä et tiedän että mulla on korkee kipukynnys niin mistä helkutista mä tiedän olisko mun supistukset jonkun toisen mielestä kipeitä kun mun mielestä ne on vaan epämiellyttäviä? Edelliset synnytykset on alkaneet vesien menolla niin jos nyt alkaakin supistelemalla niin meneekö pitkäänkin ennen kuin tajuan että nyt on tosi kyseessä? Nyt alkaa iskeä ramppikuume ja itsensä kyseenalaistaminen...
Ja itku on muuten herkässä! Mies on atk-nörtti ja sanoi tuossa ohimennen että mun vanha tietokoneen ulkoinen kovalevy ei toiminut ja hän otti kuoret pois siitä ja asensi koneeseen suoraan ja sai sen sillä tavalla toimimaan. Mä aloin itkeä siitä et hän otti MUN ulkoisesta kovalevystä kuoret pois! Kysymättä multa lupaa!!! :'(

Mä muuten Janna huomasin niinä parina yönä kun supisteli kauheesti, että oli pissaonkelmia. Siis mua alkaa pissattaa kun kohtu supistuu, se painaa rakkoo. Mutta kun pääsin pytylle, en saanut pissattua, koko mahanseutu oli siinä supistuksessa.
Mutta tuohon kovalevyasiaan en osaa sanoo... aika ikävällä tavalla rikkoi sun yksityisyyttä ;)

Tääl on tuttua toi rakkohomma. Saatan tunnin aikana käydä lirauttamassa 4-5 kertaa pieniä tippoja ku muuten on ihan karsee paineen tunne ja supistaa. Se fiilis kun on KAUHEE pissahätä ja sit tulee pari tippaa pissaa supistusten kera... Ilmoitinki jo miehelle kun se reissusta kotiutu että saa totutella siihen että pöntössä on pissaa ja paperia. En todellakaan rupee joka kerta vessaa vetämään mokomien lirujen takia.

Jonkun ois pitänyt olla paikalla sitä meidän tuuskaamista katselemassa: siinä ois ollut piilokamera-ainesta

mä olen sitä mieltä että sängyssä puhutaan vaan tuhmia. Olin nousemassa kylppäriin liukkarin kanssa kun mies kysyy mihin meet ja mitä sä sieltä laatikosta otat.
Häivyn paikalta sanomatta sanaakaan hoitamaan limakalvoille hellyyttä ja tyhjentämään rakon jotta ois mukavampaa. Pääsen takaisin niin tenttaus jatkuu, uhkaan että jos kerron niin se on sitten eroottisuus kaukana tästä tilanteesta ja jos erektio lopahtaa haluan tyydytyksen jollain muulla tavalla. Kerron että piti tyhjentää rakko ja saada liukkari limakalvoille josta seurasi uusi saarna ettei seksi saa sattua. Tässä vaiheessa hyvästelin ison o:n mielessäni kun aloin selittämään ettei tässä ole kivusta kyse vaan siitä että limakalvot vuotaa helpommin verta.. Sitten kysyin että lopetetaanko nämä yksityiskohtien ruotiminen ennenkuin halut menee taas kuukaudeksi..
Pidin kättäni alavatsalla lepuuttaen niin seuraava kysymys oli että miksi sun käsi on siinä sattuuko sun vatsaan,totesin että ei nyt suu kiinni puheaika on nyt käytetty ja hommiin siitä.
Että kyllä se vaati useamman kierroksen.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

No mä oon näin yöaikaan kans jättäny nuo "tirat" vetämättä kun se on niin olematonta. Eikä se ees haise ko ei se kerkee olla siellä rakossa hetkeekään ku Tirppa potkii nesteet kiertoon... Äiti on nyt vähän väsynyt. Ilmotin tän mukulan jo paikalliseen pallokerhoon!

Voi Janna ja mashnu tsemppiä täälläkin juostaan usein vessassa ja sitä odotellessa että täysi rakko voi aiheuttaa supistuksia.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Napppi: Mulla alkuraskaudesta hb muistaakseni 88, mutta ei puhettakaan mistään jatkotutkimuksista, rautakuuri vaan. Terkkari tosin totesi, että niin alhaalla on, että melkein tiputukseen jo joutuis tossa vaiheessa.

Janna, munkin kipukynnys on tosi korkea ja tässä parhaillaan istun ja kuulostelen, josko ne kohta olis niin voimakkaita, että tarttis sairaalaan lähteä. Kolme vikaa synnytystä kestänyt sen 2-4 tuntia niin hiukka jännittää, että ehtiikö sitä sairaalaan ennen kuin toukka on jo ulostautumassa. Jotta vaikka viides on kyseessä, niin ei tää tosiaankaan mulle mitään rutiinihommaa ole, kun kaikki synnytykset käynnistyneet hieman eri tavoin. Kauheeta arpomista.

Nyt on neiti pungertanu itsensä sellaseen asentoon et mulla on vuosisadan huonoin olo... :gen113 just tossa keskellä mahaa pyrstö pystyssä (yleensä majailee oikeella puolella) rintalastan alla. Tuntuu ettei saa happee ku keuhkoja puristaa ahistaa etu- selkäpuolelta. Vissii sisuskalut vähä lytyssä :confused004
Yöllä sit viimein ku sain unen päästä kii heräsin tunnin päästä ihan järkyttäviin supistuksiin, tuntu et ne ei mee ohi ollenkaa :eek: mietin et pitääkö jo muka alkaa kellottaa. Mulle varmasti iskee paniikki sit ku se oikee hetki tulee ku nyt jo tuntu siltä etten osaa ees kellottaa. Se oli supistuksen alusta toisen alkuun mut silti oon epävarma....
Yhyyy :smiley-angry017 mihin mä oon itteni taas laittanu...:oops:

Joo... mulla on just tuo olo, että MITÄ MINÄ OON MENNY TEKEMÄÄN? Kuopus täytti syyskuussa 10. Kaikki on jo omatoimisia ja NUKKUU YÖNSÄ :oops: Minä tuun saamaan ne ekat harmaat tässä touhussa vielä...

Mulla on jo myöhästä, ekat harmaat tullu jo tän raskauden aikana! Yritän parhaani mukaan peittää niitä värillä mut aina vaan puskee uutta tuolta tyvestä...

Takaisin