oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei oo kusitikkuja enää, mutta kuvat on kaikista kolmestatoista... :D

Hyi kamala kun alko tehä pahaa toi "oliivihomma". Hyh, nut tunnen sen ikäänkuin suussa (koostumus ja maku). Apua haluan tästä assosiaatiosta eroon ennen kuin nukahdan uudelleen. Mutta tosiaan eka testikasetti säilössä (siihen tuli vain kolme tippaa virtsaa joten varmasti kuivu nopeesti joten uskalsin säilöä. Digitestistä otin vain kuvan :)

Mun miehen (30v) napatynkä on edelleen niiden äidillä tallessa ja arvatkaa vaan halusko mies säilöä myös meidän esikon napatyngän.... Tuolla se on jossain korurasiassa :D :D Ja hei kusitikut, mulla on ne pari tallessa, lähinnä siks et meillä lapsettomuushoidot taustalla ja niitä plussia on ootettu pitkään kuin kuuta nousevaa, en oo vaan pystyny heittämään pois :D En oo aatellutkaan et se ois mitenkään ällöä...

Mulla oli esikoisesta kaikki 3 testiä tallessa aika kauan, mut heitin sit pois lopulta, ku siivosin kaappeja rempan yhteydessä. Nyt en säästäny ku tein ensin vaan liuskatestin ja sit digitestin josta lopulta loppu patteri niin ei se tulos näkyny siinä kun sen aikaa. Kuvat on kyllä tallessa kaikista plussa testeistä :)

Esikoisen napatynkä tais irrota kun oli vielä teholla, nii ei sitä säästetty.. Ei kyllä käyny ees mielessäkään. :D en oo kauheen innokas keräämään mitään turhaa. Ekat leikatut hiustupsut on kyllä tallessa, kun olivat teholla joutunu sillo leikkaamaan ja se ihana hoitaja oli halunnu ottaa meille talteen ne <3

Mä en nouse sängystä enää ennenku tarvii lähtee synnyttämään. Aivan järkyttävät liitoskivut ollu sen jälkeen ku jumppasin itteni polille ja takasi. Melkein saa itkua vääntää ku tuntuu että repee koko häpykumpu kahtia justiin ku vähänki liikahtaa :sad001

Mua on alkanu vähän jo pelottaa kun lukee täällä näitä muiden vaivoja loppuraskaudesta, että jos itelläkin vaan meno hurjenee niin sit ei kyllä pysty mitään tekee mitä on suunnitellu tähän vikoille kuukausille :o vai onko olemassa niitä keillä synnytykseen asti ihan hyvä olla? :3

Onkos kellää laskenu hemoglobiini 80 kieppeille? Täällä ootellaan jatkotutkimuksiin kun hg 83 eikä rautakuuri nosta vaan laskee kokoajan. Viikkoja alkaa olemaan 33

Mua on alkanu vähän jo pelottaa kun lukee täällä näitä muiden vaivoja loppuraskaudesta, että jos itelläkin vaan meno hurjenee niin sit ei kyllä pysty mitään tekee mitä on suunnitellu tähän vikoille kuukausille :eek: vai onko olemassa niitä keillä synnytykseen asti ihan hyvä olla? :3

Jos yhtään lohduttaa, niin täällä menossa 36+2 ja oon ollu ihan elämäni kunnossa taas kolmisen päivää!!! Pari viime viikkoo oli hieman tukala olo, mutta sekin meni pois. Tänäänkin kävin kaupungilla shoppailee, leivoin pullaa ja siivosin keittiön, kun se oli ku pommin jäljiltä, eikä tunnu siis MISSÄÄN! :cool05

Hei mäki haluun olla elämäni kunnossa!:( voin pelotella sit just päinvastasella! Mul tulee viikkoi 35 täytee maanantaina ja tuntuu et oon puol kuollu! En pysty kävelee ees 100 m ku rupee supistaa,mulla on toi vauva nii alhaalla et painaa virtsarakkoo ja sen takii ramppaan vähän väliä vessassa ja ne ihanat kivut<3 en tiiä missä asennossa nukkuisin ku kolottaa joka paikkaan! Nyt viimisenä tullu takas pahoinvointi enhän mä oksentanukkaan kun vaivaset 18 viikkoo alussa ja selkä eikä jalat kestä pitkään seisomista saatika kävelyä :)

Mulla kans ma tulee rv35 ja tää on eka päivä ku on pitäny kipuihin ottaa Panadolia. Eli voi ihan hyvin olla hyvässä kunnossa loppuun saakka. Huomenna lupasin mennä taas koiran kanssa lenkille.

Sain tänään mieheenki vauhtia :) koitin saada collareita jalkaan seisten ni ku yritin nostaa toista jalkaa ni tuntu et alapää repiää kahtia... Pääsi siinä sitte sanat ai s**tana vähä isompaan ääneen ja syvä huokaus perään. Mies juoksi talon toiselta puolelta ihan paniikissa kattoo mitä tapahtuu :D

Mullon ollu munaton dietti varmaa viimeset 3 kuukautta :D mieli tekis mut koko ajan alapäässä jonkulaista tuntemusta tai kipua ni ei kiitos mun sisää mitää ylimäärästä nyt :o :)

Takaisin