oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Okei, eli määkin meen sohvalle kasvattamaan limatulppaa ;) Ensin pitää käydä ostaa teinille työkengät kun sillä alkaa kohta eka työharjottelu. Mutta... tämä on taas näitä aamuja.. ovikello soi juuri ja katsokaa mitä sain... "mistä elämä on saanut lähtönsä?" Teki mieli sanoo sille naiselle, että ööö...limatulpasta??

Liitteet

• 1420709622252.jpg
    1420709622252.jpg
    99.9 KB · Katsottu: 51
Mä kanssa epäilen et limatulppanon jo tullu mut kun siitä.voi tosissaan mennä viel.viikkoja niin en oo asiaa pahemmin pohtinu.

Okei, eli määkin meen sohvalle kasvattamaan limatulppaa ;) Ensin pitää käydä ostaa teinille työkengät kun sillä alkaa kohta eka työharjottelu. Mutta... tämä on taas näitä aamuja.. ovikello soi juuri ja katsokaa mitä sain... "mistä elämä on saanut lähtönsä?" Teki mieli sanoo sille naiselle, että ööö...limatulpasta??
Tuosta tuli mieleen kun pappani aikanaan vastasi ko. lehden kaupittelijalle "voi tyttökulta, mie oon heränny jo ennen kuutta tänä aamuna"

Mulla on kasvot niin turvoksissa etten meinaa tunnistaa itteäni peilistä! :/Nilkoissa ei oo turvotusta lainkaan ja sormissakin vaan vähän.

Janna soita neuvolaan ja kysäise kannattaako käydä näytillä kun nuo kasvojen alueen turvotukset saattaa liittyä radiin/ pre eklampsiaan. Kerkeet vielä varmaan saada jonkun puhelimen päähän.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onkoha normaalii et mun paino putoo? Mul oli jouluna painoo tullu lisää 18,7 kg ja nyt ku kävin vaa'alla nii 16,6 kg.. En kyllä syö enää nii usein,mitä ennen ku tuntuu et nukun vähän väliä..

Tiada on normaalia jos et syö samaan tahtiin enää ja yhtä isoja annoksia kun ennen. Mut eikös sulla ollu aika huomenna, nii kysy siellä jos askarruttaa.
Mulla ainakin toi on normaalia, koko raskauden tippunu paino meinaa.

On mulla aika huomenna ja karu totuus iski kun menin uudestaan..ei se mitään oo pudonnu.. Taisin nojata ekalla kerralla seinääntai jotain :D Mut syömis tahti on vähentynyt huomattavasti,koska nukun koko ajan :D

Muokattu viimeksi:
Siis mullakin on tullut muutaman kerran lähipäivinä sellainen vauvan (ja myös se vauvan kakan :rolleyes:) tuoksu nenään eikä tässä vastasyntyneitä ole lähimaillakaan!

Onpa jännä ilmiö toi vauvantuoksun tuleminen nenään! Täällä ei oo vielä ainakaan moista ollu havaittavissa.

Ei voi olla totta! Kerroin miehelle eilen tuosta purppuraviivasta ja nyt hän luki IltaLehdestä että Selfie-kepistä on tullut uusi versio: Belfie-keppi! Eli sillä on tarkoitus ottaa kuva omasta takapuolesta!!! Ei muuta kun hommaamaan sellanen nyt hyvät naiset! :D

Mulla on tullut kans sillon tällön vauvantuoksua nenään jonkun viikon.

Happy sun pitäs nyt alottaa sillä kuvalla limatulppaketju, johon voitas laittaa kuvia a) varmoista limatulpusta ja b) epäillyistä. Sit vois verrata, että mitä sieltä omasta persauksesta millonkin tulee :D

Pyörryttää ja nälättää koko ajan. Väsymyksestä puhumattakaan, mut sit kun meen sänkyyn nii uni ei tuukkaan. Ärsyttää!
Ja samaa mieltä Riipitiin kanssa, et Happy kuvaa siitä limatulpasta :)

Johan on vihlaisuja masussa. Yskiminen aiheuttaa tuikkasuja. Vauva on varmaan jossain ihme asennossa ja painaa. Tulis jo huominen... 13 tuntia niin pääsee polille tutkittavaks.

Takaisin