oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei oireile muu ku liitoskivut ja iskias. Aamulla meinas tulla pissat housuun kun en ollu päästä vessaan. Iskias vaivannu jo 10 vuotta sillon tällön, fyssari jo aikanaan totes että mulla on löysät nivelet jotka ei tue selkää yhtään. Menee lähinnä nyt maatessa päivät kun en uskalla paljon liikkua. Ykski väärä liike ni lyö hermon puristuksiin selästä ja meinaa lähteä jalat alta. Menee se loppuraskaus näinki. Onneks on telkkari mitä tuijotella :)

Mä huomasin tänä iltana, että hengittäminen on helpottunut ja mieskin oli sitä mieltä, että mun maha näyttäis laskeutuneen :). Sohvaltakin pääsee helpommin ylös ja muutenkin ollu parempi olo, mitähän tääkin nyt sit meinaa!? En tiiä, mut oon tyytyväinen :)

Erika kuullostais et alkaa synnytys läheneen. Mulla muistaakseni esikoisesta laskeutu maha viikkoo ennen synnytystä.

Täällä on kanssa pötsi tipahtanut alas viikko sitten nyt huomenna poks 35 mutta ei saa vielä tulla :) mun piti saada tää viikko nauttia omasta laatuajasta kirjoja lukien ja kynttilöitä poltellen ja ensi viikolla hakemaan punkat vaipat tuttipullot ja muu pikkusälä :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Niin, saapa nähä milloin tulee... Tosi vähän mulla on ollu kyllä mitään kipuja, joten tuntuu kyllä kaukaiselta ajatukselta että jotain ois alkamassa tapahtumaan. Toivon kuitenkin et pysyis vielä pari viikkoo matkassa (nyt 36+0), et ehtis vielä rauhassa kasvaa. Mutta jos se nyt sieltä päättää tulla, niin tulkoot, selviäispä vihdoin se sukupuolikin :D

Mulla on ollut niin outo olo tän illan, ihan kuin olisin tulossa kipeeks. Jotenkin eri tavalla raskas hengittää, tuntuu kuin olis kuumetta vaikkei ole, hiukan huippaa... Masussa kaikki ok mutta pää tuntuu oudolta.

Mulla selkeesti on vielä laskeutumatta. Ainakin siitä päätellen ku mies eilen totes että pidän koko ajan sellasia ääniä että tuntuu ku mä kuolisin :D

Mä just joulun aikoihin hengitin toooosi raskaasti. Mies koko ajan katteli, et kohta se vetää viimeiset henkäyksensä... Mut ei! Nyt tuntuu, et on keuhkoillakin tilaa :)

Mä oon vissii outo.... maha laskeutunu mut hengittäminen on raskaampaa ku ikinä, mies kysy illalla ku nukkuu mentiin et ahistaa koska noin paljo. Ja sohvalla kipeenä nousu on hankalampaa ku tähän asti.

Miulla esikoisesta supistukset tuntui vain alaselkä kipuna koko synnytyksen ajan.. Saas nähdä miten nyt sit tuntuvat. Miul oli myös sillo korkee vedenmeno.. Jonka seuraksena varmaan alkoiki supistelu.. Jännityksellä oottelen 5 viikkoo et alkaako tää vaikka vesienmenolla sit.. Iiks apua. :D on tää jännää kyllä taas..

Masc, mitä tarkoittaa korkee vedenmeno? Mulla tuntu kans molemmissa synnytyksissä enemmän selän puolella supistukset ja molemmat alko vesien menolla.

Eikö se meinaa sitä, että lapsivettä tulee tihkuttamalla ja muualta kun tuosta kohdunsuulta?

Eriika mä oon kyllä ollu sängyssä jo puoltoista tuntia mutta kun uni ei vaan tule! Ja nyt on sellasta menkkamaista jomotusta alaselässä... :/

Mua jäi vaivaa nyt toi paineen tunne. Ku aloin miettiä ni sitä on ollu koko päivän, jos ei koko ajan ni ihan vähän väliä ja sit noita sukkapuikkoja on ollu tänään kans ja iltaa kohti enemmän.... pitäisköhän soittaa huomenna neuvolaan...? :dontknow
Paineen tunnetta tosiaan ollu pidemmän aikaa mut tänään paljo enemmän... voi reikäleipä, nyt tuli ainaki uneton yö :wtf

Pikku_Myy: Jotenkin ekana tulee mieleen, että ois ihan vaan laskeutumisesta ja mahd. kiinnittymisestä kyse. Paineen tunne ilmeisesti kuuluu asiaan. Ei kyllä oo omakohtaista kokemusta, kun esikoinen laskeutui vasta synnytyksessä, mutta tohon tyyliin neuvolan th ainakin asiaa kuvaili.

Muoks. Toki kannattaa soittaa neuvolaan, jos asia mietityttää, niin saat asiantuntijan arvion.

PikkuMyy, soita huomenna neuvolaan niin voivat varmaan arvioida mistä on kyse. Jos äityy kivuliaaksi yöllä niin sit soitat äippäpolille ja kysyt neuvoa. Mutta kuulostaa kyllä laskeutumisen aiheuttamasta paineesta alapäähän.

Takaisin