oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen ollut tänään kuolemanväsynyt. Nukkunut melkein koko päivän ja noussut vaan vessaan, ja kun selkä ja reidet kipeyty (supisti), oli pakko lopulta nousta. Nyt sitten on todella omituinen olo ja olen rampannut vessassa isommalla hädällä jo useasti. Aina ei mitään tule, mutta kova hädän tunne jatkuvasti. Vauva painaa alas. Mietin, että pitääköhän tässä kohtapuolin lähteä synnärille näytille. Harjoitus-/ennakoivia supistuksia mulla on tullut jo monta päivää ja alkavat olla jo todella napakoita. Panadol ei enää tunnu missään. Kuumassa suihkussa olen käynyt 2 kertaa päivässä jo viikon ajan noiden kipeiden supistusten takia.

Viime check-up-käynnin jälkeen vannoin, etten tule ennen kuin vauvan pää näkyy eli sitten, kun tiedän varmasti, ettei enää tarvi mennä yhtenä kappaleena kotiin. Mutta... Nyt on niin outo olo. Olisi kiva tietää missä mennään, mikä on kohdunsuun tilanne jne. Huomenna rv 36.

Njääh! En muuten varmana lähde näytille vielä. Turha käynti tulis kuitenkin. Kunpa supistukset alkaisivat kunnolla. En haluaisi olla enää päivääkään raskaana.

Mä niin tiedän ton tunteen mama88! Kauheesti haluis tietää mikä meininki kohdunsuulla, mutta ei sit kuitenkaan haluu lähtee pettymään.

Tänään testataan toimiiko nuo 3 S:ää! :D Aamupäivällä harrastettiin seksiä (ja mies on jo vongannut lisää, ehkä tulee toinen kierros kunhan saadaan lapset sänkyyn), kävin töissä siivoamassa kamani pois ja kohta on vuorossa sauna. :D
Ei varsinaisesti ole supistellut kipeesti mut sellasta outoa vihlontaa on tuntunut alapäässä ja enemmän pepun puolella nyt. Vauva on tainnut laskeutua (ja on kääntynyt takaisin rt:hen!) kun hikka tuntuu nyt tooosi alhaalla pepun puolella. Ja alaselkää jomottaa...

Mistä tätä unta riittää...? En valita en, ku on tullu joku aika sit valvottua monta yötä ja päivää putkee 2-3 tunnin unilla, mut tää on vaa hauskaa ku silmät pilkkii ja pää nuokkuu ku meinaa istualtee nukahtaa. :) ei vaa vielä vihtis mennä nukkuu ettei herää sit keskellä yötä :o tahtoisin nukkua lisää noita kokonaisia öitä, ei se yks riitä :D

Nyt on menossa sellaset juilinnat et huh huh... :o Tosi monta sukkapuikkoo tullu vähän ajan sisään, maha kiree, pakottaa joka paikasta ja paineen tunne on välillä ihan kamala. Oh nou saankohan sittenkää nukuttua. Ja mukula pyörii joka suuntaa, tekee vielä lisää kipeetä.

Mulla kanssa maha kireenä ja selkään ja lonkkaan säteilee oikein mukava kipu. Kun sais nyt vaan jotenki nukuttua, et jaksaa muksut herättää aamulla kouluun.

Mulla tuntuu olevan kaikenmaan vaivat nyt.. Närästäny on jo monta kuukautta putkeen , ja noi lonkat temppuillu. Mutta nyt sit on samaan aikaan närästys,lonkat kipeet,pahoinvointi palannut ei onneks yhtä pahana kun alku raskaudessa jolloin jouduin sen takia jopa tiputukseen.. Sitten kaikista kauheinta on tuo häpyluun kipu.. Jos käännän kylkeä tuntuu kirjaimmellisesti siltä kuin joku yrittäisi repiä häpylyyn kahtia aivan hemmetin kipeetä ottaa.. Vauva on myös niin alhaalla että kävely alkaa olla vaikiaa, ja päälle vielä pitäis jaksaa touhuta tuon ylivilkkaan 1v6kk tytön kanssa.. Ja myös tuo järkyttävän kova väsymys vaivaa :D sainpas taas valiteltua jonnekkin :)

Kovastipa taas supisteli. Nyt älysin ottaa Paracetamolia niin hyvin alkoi tilanne laukeemaan. Ihan tuntui kun pinkeys ja kesto kiristys hävisi, nyt supistukset harveni ja kerta kerralta menettää tehoaan. No nytpähän tiedän millä konstilla tämä vauva saadaan ulos. Alkaa ässällä ja päättyy iihin ;) Mutta ei tarvi vielä kuukauteen meinatakaan!

Voi omg mikä väsymys.... :dead:

Menin ennen 11 nukkumaan että jaksais aamulla hyvin laittaa lapset kouluun, mutta niinhän tuota heräsi yhdeltä ja kelloa kurkin vielä kolmen jälkeen. Isäntä heräsi puoli viisi töihin ja silloinkin piti kupata hetki. Nyt kun oma kello herätti puoli seittemän niin nuokun pöydän ääressä ja odotan että puuro varmaan keittäis itse itsensä, hohhoijaa.

Siis kuuluu mielestäni osastoon "ihan kiva, mutta ei olisi kyllä itse tullut ostettua". Ei se niin ihmeellinen ole, mutta ei nyt ihan mikään lelukaan. Riippuu varmaan siitäkin, kuin paljon maitopohjaisia, helposti pohjaanpalavia juttuja, keittelee. Niihinhän toi on ihan ässä!

Kylläpähän on taas oloja, eilinen ilta oli kyllä tukala. Sattu mahaan, semmosta viiltävää kipua alamahalla, kuin alkuraskauden repäsykivut. Sattu selkään, supisti ajatuksestakin, vauva möyris niin et kipeetä teki ja aina supisteli ku muljahteli vatsassa. Ja kutina, mikä se on kun kello lyö aikaa kun vois mennä nukkumaan ni koko kroppa alkaa nykiä ja kutista ja tulee levottomaksi. Kutina ei oo kuin esim jos ois itikka pistäny ja kutittas ja ei kutita kämmeniä eikä jalkapohjia joten en tiiä oisko kutinatautia mikä se nyt olikaan.. Vaan on kyllä semmosta pyörimistä nukkumaan meno että.. Vaan sitte ku unen päästä saa kiinni ni sitte ei oo mitää, häviää kaikki vaivat ja nyt aamusta ei oo ollu mitää kipuja eikä suppareita.. Melekosta touhua..

Mmm, mä poltin just tänä aamuna pika-riisipuuron pohjaan! En jaksais seistä vahtimassa puuroa joka aamu... Ehkä lähetän miehen ostamaan tollasen mulle! :)

Ois ehkä kannattanu sittenkin olla purkamatta kiukkua siihen lumikolaan, nyt supistaa... selkää pakottaa persuksen yläpuolelta, mahaa kiristää, sukkapuikkoja ja painetta. Sit alapäässä tuntuu sellaselta niinku jotain tulis kohta ulos :eek: tuo tunne mulla oli koko eilisen illan, nukuttaa muttei uni tuu vaikka maannu tässä sohvalla jo ainaki tunnin o_O Rinseliki vaa meuhkaa mahassa, rauhottus ees hetkeksi :smiley-ashamed008 voi ei..... Toiset kellottaa liikkeitä ja mä toivon et rauhottus :oops:
Miten tää onki taas nii pirun rankkaa? :schocked028

Takaisin