oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänää ollu ihan ihme pöhnä päivä. Aivot ei toimi kunnolla ja väsyttää ihan hulluna, nousin tänää ennen kahta tosin nukuin tosi huonosti viime yönä. Ai, että nyt on ruvennu tulee näitä "no joko? Et oo viel poksahtanu" kommentteja. Jumalauta täs on viel kolme-viis viikkoo aikaa ja kai se nyt heti kerrotaan koko maailmalle ku jotain on tapahtunu eikä pimitetä sitä tietoo! PRKL! :mad:

Mä kans sanoin äidille että nyt ei sit saa soittaa niitä "jokojoko"-puheluita että ihan varmasti laitetaan viestiä ku lähdetään laitokselle :)

Onkohan ihan normaalia kun nyt varmaan yli puol tuntia tonne vasemmalle ihan alas häpyluun yläpuolelle ottanu kipeetä.. Tollainen kunnon pistävä kipu joka ei helpota vaikka asentoa vaihtais :( yöllä tuli vähän samanlaista mutta tais olla supistus enemmänkin..

huoh eilen illalla alko selkäkivut vaivaamaan :/ supisteli ihan entiseen malliin tuntuvasti mut ei kipeesti, kuten lähes joka ilta. Nukkumaan menin lämpöpussi selällä ja sainkin nukahdettua.Heräsin sit taas klo 4 jomottavaan selkäkipuun ja lämmitin uudestaan lämpöpussin mut ei auttanut lopulta otin panadolin ja sain nulahdettua uudestaan joskus 6.30.Onneks tyttö herätti vasta vähön kasin jälkeen niin ei oo ollu ihan kuollu tänään.

Munkin oli siis pakko tiirata tota purppuraviivaa ja mullahan se siis ylttää jo ihan tonne pakaroiden yläosaan asti ja on todellakin sinertävä ja vahva viiva :eek: mutta siis ehkä korkeintaan mulla merkki siitä et jotain tapahtuu, koska varmasti en oo kovin paljoa avautunut, kun ei oo kuitenkaan kunnolla kipeitä supistuksia ollu.

Mies tuli töistä ja nukahti viereen sohvalle. Oon koko päivän yrittäny ottaa päikkäreitä ilman tulosta ni nyt olin sit päättäny kans nukahtaa. Pikkasen tympi ku heräsin just, oon nukkunu melkeen 2 tuntia :confused: tietää taas mitä ens yö hommataan, ei ainakaa nukuta :eek:

Niin ja toi pelkkä selkäkipukin voi olla supistuksia. Ainakin kaveri meni synnärille selkäkivun takia ja se oli jo muutaman sentin auki.

Täällä jatkuu vaan tuo alamaha kipu.. Otin jo yhden panadolin mut ei auttanu yhtään ja nyt ottaa myös oikealle puolelle kipiää.. :(

Mulle on ilmestynyt ensimmäiset oireet - paineentunne alapäähän mylläyksen seurauksena. Tuo ruuvailee päätään sen verran tehokkaasti että häntäluun suunnilla on paine ja maha on piukeana usein. Jännä tunne kun aiemmin ei ole ollut yhtikäs mitään tuntemuksia. Ehkä on siis toivoa että tämäkin mukelo ulostautuu ennen kesää.

Annees jos toi kipuilu jatkuu, niin kannattaa soittaa viimestään aamulla äippäpolille et tarkistavat tilanteen. Ja jos kipeemmäks käy, niin soitat aiemmin.
Kuullostais et vois olla tapahtumassa jotain, kun ei kerran panadoli auta. Millä viikoilla oot menossa nytten?

joo siis uskon kylllä et jotain voivat saada aikaseks, mut en nyt usko et synnyttää tarvii lähtee ennenkuin oikeesti TUNTUU. Ens tiistaina mulla olis neuvolalääkäri ni sithän sen kuulee onko jotain tapahtunu. En siis kuitenkaan usko et poitsu ihan viel olis syntymäs. Mut kyl aattelin llähipäivinä sen sairaalakassin vihdoin pakata. Ihan varmuuden vuoks :)
Onhan tuo selkä taas jo aika kipeä, Kotiin tultua oon taas hautonu selkää lämpöpussilla.

Ruppuruusa, nyt kun luin sinun tekstin niin muistan viime yönä niiiiin kaivanneeni alaselkään jotain lämmintä! Yritin ite sitä hieroa ja painella niitä "hymykuoppia". Se vähän helpotti. Sitten keksin mennä ihan mieheen kiinni sykkyräasennossa, se kun on semmonen kuuma aina niin melkein tuntu lämpöpussilta.

Voi ei Annees. Mites se oli, ylävatsa kipu viittaa pre-eklampsiaan mutta entäs toi alamahakipu? Itellä sitä on myös ollut toisinaan, yleensä toispuoleisena, mutta on aina mennyt itsestään ohi. Tästä taidettiin aiemminkin keskustella täällä.

Näin loppuraskaudessa kaikki oireet lisääntyy päivittäin potenssiin neljä. Tähän asti olen selvinnyt ilman selkäkipuja, niin tänään on sitten ollut selkä kipeä koko raskauden edestä, ja nivuset, ja lonkat. Jalkoja pakottaa lonkista jalkateriin saakka, vauva pyörii syvällä lantiossa ja väsyttää. Tänään oon nukkunut neljät päikkärit ja suunnittelen jo yö-unille menoa.

Annees jos on oikeen kipeeeikä helpota kipulääkkeillä niin soita ihmeessä polille ja kysy sieltä tarviiko vauvan vointia tarkastaa. Liikkuuko vauva kuitenkin normaalisti?

Meille sanottiin valmennuksessa hyvin että jos ei pärjää kipujen kanssa kotona (lue: ei omat lääkkeet auta) niin kannattaa ottaa yhteyttä tai mennä käymään synnärillä.

Nyt on rv 34+1 ja vauva kyllä liikkuu paljon toki liikkeet ottaa normaalia enemmän kipiää? Pitää nyt seurailla tilannetta ja toivoa että helpottais mut saas nähdä..

Tänää ekaa kertaa painetta perä päässä :/ onneks ylihuomenna on lääkäri nii tietää vähä paremmin :)

Takaisin