oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En nyt kunnolla nähny mut jotain 3cm ehkä. Ei mulla kyllä oo mitään supistuksia tqi muita oireita ollu. Kuukausi sitten on kohdunsuu mitattu ja silloin oli 5cm kiinni. Taidan kuulua niihin, joilla se ei kerro mitään :)

Miulle kyllä viimeeks neuvolalääkäri sano et paikat alkaa aukeilee yleensä rv 30 jälkee.. Ei tietty ihan kaikilla varsinkaa ensisynnyttäjil.

Haha tiada, ois aika paha :D tän takia kaikki auto uploadit pois päältä aina :D

Piti se sit itekki kiivetä penkille vessan peilin eteen ja siellähän se viiva oli... ja kyllä hain mittanauhan ja ite mitattuna (aika hankalaa) ehkä 5-6 cm :eek: pitäskö alkaa "huolestuu"...? Painetta on alapäässä/takauksen ollu monta viikkoo jo ja joka päivä.... :anyone ei naurata enää o_O

Eiks siulla pikku myy oo jo hyvät viikot vaikka lähtis syntymääki? Supisteleeko ees usein? Kannattaa varmaan seurata kasvaaks tuo viiva vai ei.. Tai sit nää viivat tosiaan tulee tuosta paineesta, miullakin painaa vauveli alaspäin. Miulla ois viel 2 vko "turvallisille" viikoille.. Siis 34+0.

Tänään 34+3. Välillä pienesti suppaillu mut enemmän ollu tota paineen tunnetta ja useasti päivässä ja varsinkin iltaa kohti. Hyi kauhee nyt mua alko jänskättää :excited001:happy093

Jänskää alkaa tulla itse kullakin :p täällä suppailee jo lepopäivinä ni voi tulla jännät paikat 2vkon työrupeeman jälkee :D

Mä menin kyljelleen sängylle ja katoin peilin avulla. Samalla muuten huomasin lakanassa n 20cm hallaisijaltaan olevan kuivuneen lätäkön, eli tissi on vuotanut taas kunnolla viime yönä. Onneks laiton sen froteen lakanan alle! :D

Herranen aika!!! Mulla on semmonen viiva, vaaleenpunanen ja se on varmaan 5-6cm pitkä :eek: Ei kauheeta! Mä oon kyllä huomannut sen ennenkin, oon luullut että se on "pakarataive" vähän niinku polvitaive tai kainalo :confused: Tai muuttaako tuo nyt sitten väriä synnytyksessä? En ihan kehtaa ottaa kuvaa, mut näytän tuon tekstin ja sen viivan miehelle. Tai no se varmaan on nähny sen jo :(

Jossain sanottiin, että vaaleanpunainen voi pakaravaossa olla normaalistikin, mutta kun tulee se purppuraviiva, niin se ennustaa etenemistä/avautumista.

Joo, sen verran minä synnytyksestä muistan, että en mä täällä kokkailisi näin rauhassa jos oikeesti oisin avautumassa ;) Mut pitää koittaa muista vilkuilla perää sitten synnärillä, että muuttuuko se!

Pakko oli itekki kattoo löytyykö tommosta purppuraviivaa... Ja kyl siel purppuranvärinen viiva oli :o niinku tuos linkin kuvassa.. Mulla kyllä esikoisestakin aukesi paikat sentin pari joskus 36-> jälkeen.. Et voihan se olla et jotai tapahtuu, kyllä tässä näitä alapää tuntemuksia on enemmän ja vähemmän ollukki.. Meillä ei taida olla ees enää lääkärineuvolaa :o kerran oli ja sit kävin yhdellä ylimääräisellä. Voisin kyl neuvolas kysyy et pääsisikö tarkistaa tilanteen.. Ku 37 viikolla vasta synnytystapa arvio.. Tosin ei siihekää oo ku se reilu 2 viikkoa.

Joku viiva löytyi munkin takalistosta :eek: mutta mietin samaa kuin Happy, että olisiko se ihan vaan joku perusviiva tai taive mikä siellä on aina ollutkin? :think005 Ei ole tullu tuonne ennen niin kurkittua!:laughing002

Takaisin