oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli se toissa yö tuskaa suppareiden kans. Niitten ohessa tuli pahoinvointikin. Ja niistä jäi liitoskivut vissiin pysyviksi. Tosin onneksi myös vasta tässä vaiheessa! Tämän yön sain nukuttua hyvin, mutta enpä minä eilen tehnytkään mitään rasittavaa. Kaupassa kävin ja laitoin ruokaa. Sitten on semmonen olo kuin ei ois saanut mitään aikaan.

Multa hävis viimeks linea negra vasta aika pitkän ajan jälkeen synnytyksestä, mietin jo et jäikö se pysyvästi :)

Hui kauhia! Kyl nää ny vielä liikkuu silti :) Se on vaan ylhäältä alkanu hävitä...

Mulle ei oo tullu sitä viivaa ollenkaan. Mulla nukkuminen tekee vähän tiukkaa ku on kylkikaaret (?) Vähän välii tosi kipeet. Eka aattelin et se johtuu huonosta sängystä, mut luin että valitettavasti kuuluu asiaan. Ja nyt ku on hirveet pakkaset vähän välii nii flunssaa pukkaa :( kurkku tosi kipee.

Itku tuli kun oon niin väsy, enkä saa mitään tehtyä :sad010muuten kaikki ihan ok, eikä ole ees noita kamalia liitoskipuja mitä teillä joillain on. Hermot vaan menee pienimmästäkin asiasta ja kaupassa käynti on vaikeaa. Mustakin tuntui kauppareissulla että koko ajan jotain lirahtais housuun tai niin kuin paikat aukeais, mutta ei kai tuolla mitään tapahtunu.

Haha, oli pakko mennä kattoo. Kyl joku viiva näkyy mut en tie yhtään et mikä mahtaa olla lähtötilanne kun on sit semmonen paikka, mitä ei paljon tuu tarkkailtua :D

Aina sitä oppii uutta! :) En ole koskaan kuullutkaan tuosta purppuraviivasta mutta nyt oli pakko käydä tarkistaan. :D Ei näkynyt mitään. :( Vaikka pitäis olla ainakin sentin auki jo. Täytyy seurailla tilannetta. :)

Apuva, miullakin on tuo viiva :D Ei kyllä miun mielestä ollut sillon kun tuo juttu viimeeks linkattiin.. Miten muuten teillä sen viivan pituus ? mittanauha käteen :D miulla ehkä pari senttiä arviolta.. Pitää varmaan seurata kasvaako :o

Takaisin