oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivottavasti Sanna kaikki hyvin teidän molemmilla muruilla :) Uskoisin että niin on :)

En mä sanna pahalla :) hyvä,että osaat ottaa noin rauhallisesti :)
Kääääääkk!! Joko joko joko??:D ihanaaaa :)

Tsemppiä Mandah! :) Ilmottele oman jaksamises myötä miten edistyy, et me päästään kanssa jännäämään :)

Mulla hais yhessä vaiheessa mut meni ohi, sit oli sellanen kesto tuskahiki päällä koko ajan mut seki meni ohi. Hormoonit :)

Mä just tänään sanoin miehelle saunassa ettei todellakaan tunnu naiselliselta ku hikoilee, haisee, pierettää, ei voi liikkua, ahmin ku possu, eritteitä tulee joka suunnasta ja näytän ihan rantautuneelta valaalta. Ja joku kehtas sanoa että raskaus tekee naiselliseks. Joo, ehkä sikojen mielestä...

Täällä valvotaan hotellissa supistusten kanssa josko loppuisivat niin pääsisi koneeseen aamulla :) on tuommoisia kuukautiset gone bad tyyppisiä ja vessassa käydessä koko maha oli kivikova

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä muistan kyllä, et vielä pari viikkoa sit (tyyliin 34. viikolla) oli oikein naisellinen ja hyvä olo, mut ihan viime päivinä on kyllä ollu olo ku ryhävalaalla, joka on jääny rannalle räpiköimään eikä pääse enää veteen vapaasti uiskentelemaan... Noh, jospa tää enteilis, että synnytys lähestyy :)

Ähinää ja puhinaa ja huokailua. Tänä aamuna kumarruin nostamaan jotain ni pääsi pieru... Onneks se oli miehen mielestä vaan hauskaa. Liitoskivut saa ulahtelemaan kun vaihtaa asentoa niin ukko hyppäs jatkuvasti olkkarista makkariin kysymään, että mitä mä sanoin? Sanoinko jotain? Huusinko sitä? On kyllä semmone fiilis että kaipaa kroppaansa jo takas hallintaansa.

Takaisin