oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikö se ollut niin että hikkaa ei lasketa liikkeeksi kun lasketaan liikkeitä? Nyt tuli sit meinaan megapitkä hikka meidän pikkuisella, kesti varmaan kolme minuuttia putkeen. Seuraavaks meen sänkyyn kyljelleen, se saa yleensä rumban aikaseks.

Ai, mä luulin että se nyt ainakin on selvä merkki siitä että muksulla vielä virtaa riittää. Itsellä meinaan on kans ollu tosi hiljasta B:n puolella tänään. Pari liikettä vaan tuntunu tänään ja eilen. Kyljelläkään ei oikein tunnu mitään. Mut hikka oli kyl poitsulla. Täytyyki sit varmaa vähän sitä seurailla ja mennä kuunteluttaa sydänäänet neuvolaan jos ei mitään kuulu.

Ainakin kun olin käyrillä äpolilla ennen ultraa viimeks ne anto kans sen nappulan käteen mitä piti painaa aina kun tuntee liikkeen ja hoitsu huomautti että hikkaa ei kuulu "piipata".

Joo niin mullekkin sanottiin silloin kun jouduin käymään synnärillä käyrillä, että hikkaa ei lasketa liikkeiksi. Onko sulla Janna doppleria kotona?

No niin, nyt kun tulin sänkyyn vasemmalle kyljelle makoilemaan niin johan alko liikkeitä tuntumaan taas. :) Tai en tiedä auttoko toi makean ja limsan tankkaus kun sai kunnon hikan aikaseks, ehkä se herätti vauvan. :) Ekan kerran oli lähellä et olisin jo soittanut äpolille, mulla on kyllä korkee kynnys soittaa sinne ja "vaivata heitä".

Ja kyllä, mulla on doppleri mut en tarvinnut sitä kuitenkaan kun jotain liikkeitä tuntu vaikka harvoin. Tietty vois sykkeen tiheyden tarkistaa sillä...

No, mä seurailen tilannetta kun voi olla että tunnen B:n liikkeet osana A:n liikkeitä kun ei ole tietoakaan siitä, mitrn päin nämä on.

Ei kannata ajatella nii ettei uskalla tai viitsi soittaa synnärille tai äippäpolille tms ettei vaivaa heitä :) Mulle painotettiin sieltä monta kertaa että aina pitää soittaa jos siltä tuntuu! He on siellä meitä varten auttamassa ja neuvomassa :) Mutta onneksi Janna teidän vauveli vilkastui ja piristyi :) On varmasti Sanna haastavaa tietää aina kumman vauvan liikkeet kyseessä! En osaa edes kuvitella miltä tuntuu:oops: Mutta rohkeasti soittoa jonnekin jos siltä tuntuu, turha itekseen murehtia!

Joo, mä seurailen tilannetta kun ei olis eka kerta kun sekotan muksujen liikkeet. Ja vaikka surullistahan se on, mut jos B on menehtynyt, ei sitä oteta pois vaan annetaan mennä vielä eteenpäin. Meillä on ultra 16.1. joten ainakin siellä selviää tilanne. Ainakin 2.1.kaikki oli vielä hyvin.

Täällä nyt ollaan synnärillä, tosin tarkkailun puolella vielä. Supistelee 2-7min välein mut vasta reilu kahelle sormelle auki, hiukka vielä kanavanreunaa ja kalvorakko pullottaa. Mut tätäpä ei nyt enää estellä, tänään 35+6. :)

Mulle sanottiin että jos et oo varma mikä on hikka niin joka ikinen tuntemus lasketaan liikkeeksi. Nyt tosin tiedän mikä on hikka, siihen mennessä (32+0) en ollut tuntenut vielä. Ja onnellinen olin kun en tiennyt, ei tää persuksen hytkyminen mitenkään mukavaa ole. :grin

Mandah: wau! Nyt vaan tsemppiä ja toivotaan et etenee niin etteivät enää kotiin laita :) Kerro kuulumisia, kun ehdit ni me jännätään täällä kotona sun puolesta :)

Sanna miks ajattelet,että B ois menehtyny? :O Toivottavasti ei ja kaikki ois hyvin :) Ja tsemppiä mandah!! :)

Joo, siis mullekin terkkari on sanonut että meitä odottajia varten ne siellä synnärillä ja äippäpolilla on että soittoa vasn jos vähänkään huolettaa mut jotenkin ei vaan saa soitettua ellei ole sitten synnytys käynnistynyt. :/ Huomenna on onneks neuvolalääkärin soittoaika kans niin sanon kyllä hänelle että ollut vähän hiljaisempi päivä masussa tänään.
Hui Mandah! Tsemppiä!! :) Miten pitkään on jo supistellut kipeesti?

Kääk! Tsemppiä, Mandah! Jännää! :smiley-bounce012

Toivottavasti Sannan B on vaan sellaisessa asennossa, ettei liikkeet tunnu niin selvästi. Oon kyllä alkanut epäilemään, että ihmisillä jotka saa kaksosia, on sellainen geneettinen mutaatio, joka auttaa niitä suhtautumaan asioihin rennosti ja järkevästi turhia hötkyilemättä (, mikä kyllä varmaan onkin tarpeen kahden vauvan kanssa touhutessa). Ainakin täältä katsoen sekä sinä että Nereidi vaikutatte juuri sellaisilta. Hattua nostan. :)

Takaisin