Tässä on meikällä ollut oikein mukavat 24h, kun olen saanut laskeskella supistusten välejä. Ei niissä kyllä mitään säännöllisyyttä ole, mutta pisimmillään kestää minuutin. Särkylääkettäkin otin eilen illalla kipuihin, mutta ei niillä mitään vaikutusta ollut, niin oon sitten kärvistellyt tän kivun kanssa. Vauva pyörii kuin väkkärä ihan alhaalla, häpyluu arkana, pehva kipeenä ja alaselkä kipuilee mukavasti toisinaan. Viime yönä nukuin sellaset 5 tuntia, heräillen tunnin välein kipuun. Päikkäreitä olenkin sitten vetänyt jo kolmet, sen minkä kivulta voi. Loppuis jo tai lähtis syntymään. Mulla kyllä ollut samanlaista touhua aikasemmissakin raskauksissa jo viikkoja ennen laskettua aikaa. Sitten on supistukset vaan loppuneet päiviksi tai jopa viikoiksi. Sairaalaan on 45min matka, joten ei tässä ihan turhia viitti hötkyillä. Primaspanit jätin jo pois, jos se nyt syntyykin, niin ei oo hyvä jos veri on liian juoksevaa. Sairaalakassia en oo vielä saanut aikaseksi, mutta insuliinit pakkasin, kun en tiiä miten sen kanssa pitäs toimia jos lähen synnyttämään.