Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voiko ne olla nyt niitä sun pukamia? Mulla ei aina tunnu pukama eikä sen rikkoontuminen. Mut tänään neuvola kyllä rupes puhumaan paikkojen öljyämisestä ja välilihan hieromisesta, voihan olla että sulla on paikat kuivanakin.Onkoha mul kuivat limakalvot? taas nimittäi tuli pyyhkies verta..mut ei taaskaan paljoo,jos nyt lähtee vuotaa enemmän nii pakko lähtee tarkistaa,mut epäilen et limakalvot ois vaan kuivat ja ärtyy tosta jatkuvasta pyyhkimisestä :)
Hetken tutkailtuani asiaa niin ei ollu kyse niistä :/Voiko ne olla nyt niitä sun pukamia? Mulla ei aina tunnu pukama eikä sen rikkoontuminen. Mut tänään neuvola kyllä rupes puhumaan paikkojen öljyämisestä ja välilihan hieromisesta, voihan olla että sulla on paikat kuivanakin.
No on se selkeesti vaihtanu nyt asentoa kun hikka tuntuu aiwan väärässä paikassa verrattuna siihen missä se tuntui kun oli rt:ssa... Tuntuu ku jätkän jalka olis jossain tuolla munuaisissa kiinni...Mashnu painaisko vauva jotain kohtaa nyt sieltä sun selästä?
Mulla ollu jo pitkään tommonen kipu, mutta oon pistäny sen piikkiin et vauva paina johonkin hermoon.