oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tosta liikkumisesta. Nyt oli muksut kääntyneet, toinen rt ja toinen pt. Ennen kun olivat poikkitilassa. Nyt on niin ihana kun pystyy liikkumaan! Lenkilläkin kävin heti metsässä ja oli niiiiiiiin notkee olo ettei oo muutamaan viikkoon ollu :) Olo oli ku pantterilla :D

Mäkään en oikeestaan tiedä mitä eroa laskeutumisella ja kiinnittymisellä on...? Edellisestä
raskaudesta muistan loppuvaiheessa sen "meloni jalkojen välissä"-olon mutta en tiedä oliko se jo laskeutumisesta vai vasta sitten kiinnittymisestä.

Tuota Jannan kuvailemaa melonia mä käsittäisin ihan "lähtökuoppana". Se on se viimesin muistikuva :)
Mulla ei muuten aiemmissa raskauksissa vauvat ole vängänneet poikittain niinku tämä tekee. Siks mä varmaan valitan niin paljon. Totta, että helpompi olla kun on rt tai pt!

Mulla on noista kolmesta edellisestä ollu vaan jätesäkki sänkyyn laitettuna ja hyvin on asiansa ajanu :) Tai no ehkä siinä on ollu ettei oo ollu rahaakaan ostaa mitään sängyn suojaa.
Ja mulla on jo hetken ollu toi tunne et jalkojen välissä olis pallo ja liikkuminen on tuskaa. Mä niin haluisin pari hyvää päivää et vois touhutakkin jotain.

Ainakin sillon 12 vuotta sitten se pakkauksen suoja oli niin pieni et just suojas pinniksestä osan. Ja mä oon halunnu olla valmiina isoonkin tulvaan, nii sillä oo sitten luottanu siihen :D

Äp:n suoja oli sen kokoinen että just sai sillä sen patjan peitettyä kun sen laatikon valmiiks petasin. Mulla on tuolla yks Ikeasta ostettu suoja varalle mutta ei se paljoa isompi taida olla... Mun tarvinnee hommata joku muu ratkaisu.

Mulla kans se äippäpakkauksen suoja peitti just laatikon patjan, noi kaks muuta on aikalailla samankokoisia... täytynee hankkia 1 isompana :rolleyes:

Onkoha mul kuivat limakalvot? taas nimittäi tuli pyyhkies verta..mut ei taaskaan paljoo,jos nyt lähtee vuotaa enemmän nii pakko lähtee tarkistaa,mut epäilen et limakalvot ois vaan kuivat ja ärtyy tosta jatkuvasta pyyhkimisestä :)
Voiko ne olla nyt niitä sun pukamia? Mulla ei aina tunnu pukama eikä sen rikkoontuminen. Mut tänään neuvola kyllä rupes puhumaan paikkojen öljyämisestä ja välilihan hieromisesta, voihan olla että sulla on paikat kuivanakin.

Mulla on ainakin pallo siirtynyt selvästi lähemmäs jalkoväliä. Melkein koko ajan tuntuu alapäässä ja maha kovettuu herkemmin. Ei nyt pahasti tunnu, mutta kun tähän mennessä on saanut melko vaivatta olla, niin onhan tää häiritsevää. Vali vali ;)

Hitto mikä yö takana! Olin pariin otteeseen pari tuntia hereillä, välillä piti syödäkin keskellä yötä kun oli niin karsee nälkä (ekan kerran tän raskauden aikana piti syödä yöllä) ja vessassa piti ravata mutta nyt suolta tyhjentämässä! Ei ollut ummetusta eikä ripuliakaan mutta kyllä tuli niin paljon tavaraa ettei ihmekään et tuli nälkä.
Missään asennossa ei ollut hyvä nukkua ja nyt on vasemman puolen kaula/niska, alaselkä, lonkka ja polvi kipeet. Alaselkää jomotti sellasta menkkamaista kipua niin että meinasin jo mennä suihkuun kontalleen valuttamaan kuumaa vettä selkään.
Ja tänään pitäis mennä anoppilaan yökylään... Muuten ihan kiva käydä siellä mutta 2h automatka ja sit meidän sänky siellä on KIVIKOVA! Ja portaat yläkertaan, missä nukumme, on jyrkimmät missään näkemäni ja ainut vessa alakerrassa. Mä taidan nukkua autossa ja käyn puskapisulla yöllä.
Jopa helpotti kun sai purkaa vähän tänne kun tuo mieskin kuorsaa vielä. :D

Vink vink kaksinkertainen fleecepeitto toimii myös kosteussulkuna sängyssä, rattaissa tai vaikka lattialla ilmakylyilevällö. Eikä hiosta niinkuin ne muoviset. .meillä ei oo ikinä ollut niitä muovisia muualla kuin vaipanvaihtoalustalla. Myös 100% käsinpestävä villapeitto käy ja on itsestään puhdistuva eli ei tarvi kuon tuulettaa pissat ja harvakseltaan pestä. Ite en vuoraa sönkyä millään..viimeeksi vedet meni vasta synnytyssalissa kolmannessa sisätutkimuksessa, toivotaan että nytkin :-D tai ei ainakaan sänkyyn..

Voiko ne olla nyt niitä sun pukamia? Mulla ei aina tunnu pukama eikä sen rikkoontuminen. Mut tänään neuvola kyllä rupes puhumaan paikkojen öljyämisestä ja välilihan hieromisesta, voihan olla että sulla on paikat kuivanakin.
Hetken tutkailtuani asiaa niin ei ollu kyse niistä :/

Siis herran jumala mun maha piti kauheeta ääntä ruoan jälkeen :/ Sit se oli viel kipeeki :/ Mistähän se ei nyt tykänny?:(

Tänään on sit selkä ihan samperin kipee. Jomottaa tuolta perseen päältä ihan tosissaan enkä mä mitään semmosta ole tehny edes mikä ois kipuja aiheuttanu. Ei kyllä mitään kipeitä supistuksia ole ollu mutta saa jättää mies iltaoluen tänään juomatta...

Mashnu painaisko vauva jotain kohtaa nyt sieltä sun selästä?
Mulla ollu jo pitkään tommonen kipu, mutta oon pistäny sen piikkiin et vauva paina johonkin hermoon.

Mashnu painaisko vauva jotain kohtaa nyt sieltä sun selästä?
Mulla ollu jo pitkään tommonen kipu, mutta oon pistäny sen piikkiin et vauva paina johonkin hermoon.
No on se selkeesti vaihtanu nyt asentoa kun hikka tuntuu aiwan väärässä paikassa verrattuna siihen missä se tuntui kun oli rt:ssa... Tuntuu ku jätkän jalka olis jossain tuolla munuaisissa kiinni...

Mä totesin et mun hajuyliherkkyys tuli takasin. Mä jo niin kerkesin iloitseen kun pystyin käyttää ihanalle tuoksuvaa shampoota ja nyt taas sit alko se haju etoon. Samoin kaikki haisee muutenkin 10 kertaa enemmän kun normaalisti.

Takaisin