Täällä oli kanssa lirahtelua silloin joskus kuukausi - pari sitten, kun oli järkyttävä yskä. Aina yskiessä oli lirahdusvaara, mutta se meni onneksi ohi. Pikkuhousunsuojia on kyllä pitänyt käyttää koko ajan, kun raskauden myötä valkovuoto lisääntyi niin paljon.
Kyllä tässä alkaa jo pikku hiljaa oireilut riittää, vaikka itse tunnun kyllä kokonaisuutena päässeeni taaskin paljon helpommalla, kuin jotkut teistä. Liitoskipuja on välillä ollut niin, että on särkylääkettä pitänyt ottaa, mutta sitten taas toisina päivinä pystyn edelleen toimimaan ihan normaalisti, käymään treenaamassa yms.
Katselin eilen kuvia ihan raskauden alkumetreiltä ja kyllä täytyy todeta, että on ikävä sitä mahatonta tilaa. Itse olen nyt päättänyt, että tämä on viimeinen raskaus, joten sekin antaa voimia kestää loppuun asti, kun tietää, ettei ole enää aikomusta kokea samaa uudestaan. Kaksi kertaa riittää tälle mammalle ja alkaahan tässä olla ikääkin jo ihan riittävästi.
Niin itsekeskeiseltä kun se kuulostaakin, niin oikein jo odotan aikaa raskauden jälkeen, kun pääsen taas treenaamaan kunnolla ja hankkimaan takaisin sen kropan, joka tässä raskauden myötä on tilapäisesti menetetty.