oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiada, ootko käyny näyttää sitä hanurias lääkärille? Mulla oli joskus suolisto-ongelmia ja ei kannata niistä kärsiä. Nopeasti sen tilanteet tarkistavat ja lääkkeet/voiteet toimii. Kannattaa varalta käydä, vaikket uskoiskaan et siel mitään on.

Mulla taas olis koko ajan kakka hätä, mutta mitään ei tuu. Ei oo ummetusta, mutta apina painaa jotenkin sopivasti tonne nytten. Onneks ei oo enää pitkä aika :)

Pukamiahan on sekä sisäisiä että ulkoisia, eikä niitä sisäisiä voi itse todeta, vaan ainoastaan lääkäri tutkimalla.

Voihan peeveli! On tainnut tyttö kääntyä perätilaan. :( Äsken tuntu selkeesti hikka ja se tuntu oikeella kylkiluitten alla eikä alhaalla kuten yleensä. Damn!

Toivotaan, että osaa kääntyä vielä takaisin. Onhan niitä tapauksia, että muksu on kääntynyt vielä synnytyssalissakin. Itsellä A seilaa rt:n ja poikkitilan väliä ja hikka tuntuu välillä vasemmassa nivusessa ja välillä oikeassa :) Eli vielä viikoilla 33+3 ainakin on tilaa seilata :)

Joo, onneks on vielä tilaa kääntyillä kun mullakin on tänään 33+0. Harmittaa vaan kun hän on jököttänyt täsmälleen samassa asennossa rt:ssä jo viikosta 26 ja nyt sit päätti kääntyä.

Sanna (ja muut kaksosia odottavat), erotatko sä millon kumpi liikkuu? Tuli yhtäkkiä mieleen, että enpäs osaa yhtään kuvitella miltä kaksoset tuntuu :)

Mä voin vaan arvailla kun ovat tuossa niin vierekkäin. Jos selkeesti tuntuu toisella puolella liikkeet niin silloin voi aika varmasti sanoa, kumpi sr on. Esim.A:lla on usein hikka kun tuntuu alhaalla vatsassa. B on ylempänä ja sen potkuja tuntuu tuossa vas.kyljessä. Näitä ultraillaan aika usein niin siitä yleensä pystyy vähän päättelemään ja oppii tunnistamaan erot. Kuitenkin asennot on täysin pimennossa kun on pelkkää vauvaa koko maha :)

Mä jouduin jo pari viikkoa käyttämään kunnon siteitä kun aina yskiessä lirahti housuihin vaikka olis just käynyt vessassa. Heti kun aloitin Losec-kuurin närästykseen myös yskä alko hellittää ja nyt ei enää lirahda vaikka yskiskin. Pari päivää nyt uskaltanut olla jo ilman sidettä ja kyllä on vapauttava olo. :) MUTTA jotenkin on nyt lantionpohjan lihakset ja rakko seonneet. Mulla on ilmeisesti ollut jonkinlainen kestojännitys rakossa niin että nyt vessaan mentäessä ei ala tulla mitään vaikka olis pissahätä. Mun pitää yskästä kunnolla niin sit rakko rentoutuu ja tyhjenee! :/

Mulla on tota ongelmaa kans. Ihan ku ois joku eturauhasen liikakasvu ku "suihku ei oi voimakas" :D Menee ajoittain puolet pidempään että saa rakon tyhjäks :/

Joo, ja sit pitää vaihtaa asentoa pytyllä istuessa, nojata eri suuntiin että saa rakon kokonaan tyhjäks.

Mä en saa ekal kertaa rakkoa tyhjäks. Pakko käydä 20-30 min päästä uudestaa, sit tyhjenee kunnolla. Eka on pelkkää lirua...

Takaisin