oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun turrikat yrittää käydä masun päälle nukkumaan (2x cockeri), sit asettuu mahaa vasten muuten ja joskus tulee sellasia mulkasuja mulle kun vauva on hetkee aiemmin "riehunu". Eli saattanu sitten koiraan osua muutama "isku" kun kattoo että mitä tönit :p

Mul on polvet kipeenä :/ Sit ruokailun jälkeen ollu vasemmalt puolelt navasta n. 5 sormee ei alavatsalla kipuilua..oisko tirppa runnonu liikaa?:O

Nonnii... Kannattaa ottaa juoksuaskelia lumihangessa näillä viikoilla... Sattu aika terävästi tuonne haaraväliin ja nyt kävellään hiihtämällä.. Mutta minkäs teet kun sytytyslanka oli niin kamalan lyhyt ja lapset huutaa "äiti juokse" :eek:
Älkää kysykö miksi raskaana oleva ylipäätään oli ilotulitteissa... Tämä on näitä "mutsi hoitaa -hommia" :rolleyes: Peukalo on pikkasen musta ja tunnoton, mutta enemmän huolettaa tuo pyrstö. Toivottavasti ei jää tuommoseks!

Mä kans vähän mietin ettei kai masukki pelästyny ilotulitteita kun itse ainakin vähän säikuin niitä kun tuli kovaa ja läheltä. :o

Mitäköhän tää meidän neiti on touhunnu yön aikana masussa? Vatsa tuntuu jotenkin pinkeemmältä ja hikka tuntu vielä eilen alavatsalla edessä, hiukan oikealla puolella mutta äsken hikka tuntu jossain syvällä sisällä alavatsassa. Joko hän on laskeutunut tai sit vaihtanut asentoa... Potkutkin tuntuu jotenkin alempana kuin ennen. Kunhan ei olis kääntynyt perätilaan ainakaan enää!

Uusi vuosi, uudet asennot ;)

Yölliset vessareissut oli kuin hidastetusta filmistä. Jossain tuolla häpyluun alla/takana tuntuu polttavaa kipua kun liikkuu :(

En herää pissalle juuri koskaan tai en vaan jaksa nousta ku sit en saa uudestaan unta enää ja aamulla on rakko räjähtämis pisteessä ja oon niiiiiiin kipee sit lantiosta alaspäin ja sen takia öisin ihanat menkkamaiset juilinnat kiusaa.. Muutenkin todella tukalaa alkaa olla, ei meinaa löytää kunnon asentoa sit millään. Eilenki söin tosi pieniä annoksia ja tuntu et oon ihan ähkyssä ja huono olo siihen päälle..

Onko muilla tullu sellasta kun vauva painaa tonne ihan alas , että tuntuu oikein kohdunsuulla vihlovaa kipua ? En muista oliko esikon aikana tota niin en muista onko ihan normaalia :D ja mua vaivaa närästys ihan koko ajan ei meinaa mikään auttaa :/ mutta tuo oire on tuttua ekasta raskaudesta kesti silloinkin monta kuukautta putkeen :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Annees, mulla ainakin on tota samaa vihlontaa alapäässä, välillä tuntuu kuin vauva pikkuruisilla sormillaan yrittäis raotella kohdunsuuta auki. :/ Ja närästystä oli kans mutta Losec on auttanut, suosittelen! :)

Mä en oikein oo vieläkään perillä siitä mitä meidän neiti on viime yönä tehnyt, onko hän vaan laskeutunut vai vaihtanut asentoa jotenkin. Liikkeet vaan tuntuu jotenkin erilaiselta mutta en ole saanut selvyyttä mikä on potku, nyrkkeily, peppu tai pää. Illalla kun päästään kotiin otan uuden kuvan täsmälleen samassa asennossa kuin alkuviikosta ottamani kuva niin ehkä siitä näkis onko masu laskeutunut.
Mun isä ostaa aina paljon raketteja uudeksi vuodeksi ja nyt mies innostu "kilpavarusteluun" appiukkoa vastaan niin meillä paukuteltiin sit 1,5 tuntia putkeen! :D Mä ja tytär otettiin kunnon tuolit aitiopaikalle, limsapullo ja sipsipussi viereen ja nautittiin näytöksestä - sekä miesten (mun isän, miehen ja pojan) innostuksesta ja keskusteluista missä järjestyksessä raketit, paukut ja suihkeet ammutaan että itse raketeista. :D Yks pelon hetki tuli kun yks pata, josta tuli monta pientä rakettia meni nurin ja ne raketit kiiti pitkin maata meidän ympäri! :/ Mutta hauska ilta ja yö oli. :)

Sattuuko jollain muulla toi kakkosella käyminen? Mä itkuu väännän ku sattuu niin paljon :/ Neiti vissii "vähä" alhaal :/

Mulla ei ehkä ihan satu, mut kyllä pistää kaksinkerroin se eka äkistäminen, kunnes tulee tilaa ponnistaa kunnolla.

Mua sattuu iha tajuttomasti,eikä nyt olis kyse siitä et maha olis kovalla :/ Kohta uskalla ollenkaa käydä ku tuntuu etten pysty istuu sen jälkee :/

Takaisin