oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Just tuo kumartelu ja kyykkiminen teki minun työnteosta vaikeaa. Esim. Kun liikuntarajoitteista avustaa pukemaan ja riisumaan niin housunlahjetta ujuttaessa asiakkaan jalkaan oli aika vaativaa. Toinen yritti nostaa jalkaa mahollisimman korkeelle ja kun mä en voinu kumartaa/kyykkää, käytin tosi leveetä haaraa, että pääsin lähemmäs lattiaa.... Huoh!
Kerran yks ihana 95-v mummu tuumaskii "nonni, nyt se alkaa jumppaamaan"...
Hittohemmetti. Hyvä ku minä saan edes OMAT housut enää jalkaan... Sanoinki miehelle että jos menee vielä tuskasemmaks toi pöksyjen pukeminen niin loppuraskauden kuljen kaavussa persaus paljaana!

Hahhah :) Eikös se semmonen kaapu laiteta synnärillä? Semmosenhan vois pyytää jo ennakkoon. Ois sitten valmiina päällä kun h-hetki koittaa ;-) Kelpais mullekin. Vielä tämän keilapallon kans jaksaa keturoida, mutta mun LA onkin vasta helmikuun lopulla...

Mies kielsi synnyttämästä tän vuoden puolella eli ei mulla montaa tuntia enää olis toteltava ja vois sen kaavun valmiiks hakeaki... Ja pah. Vauva ei oo vielä edes laskeutunu. Neuvolatätiki ihmetteli että miten ihmeessä se iso vauva mun lyhyessä varressa oikein mahtuu olemaan?? :eek:

Ei ne kaikki vauvat edes laskeudu ennen kuin synnytyksen aikana. Esikoinen synty tosin jo viikolla 34+5 eikä ollut laskeutunut ennen kuin vedet yllättäen meni. Toinen meni viikolle 39+3 ja sillon oli sellanen keilapallo haarojen välissä -olo. Ei yksinkertaisesti saanut jalkoja yhteen kun otti vastaan.

Meidän hemmo hengailee tuolla jossain mun oikeen kyljen kohdilla sellasessa asennossa että ei neuvolatätikään ottanu mitään tolkkua miten siellä nyt ollaan. Kun vaan ei olis vääntäytyny pois rt:stä niinku se epäili...

Meijän neuvolatäti/-tädit aina vähän etsii tätä ja naureskelee tälle kun se on millos mitenkii päin. Ja heti kun se saa kosketuksen, se pakenee ;) Kaipa ne jossain vaiheessa hoksaa lähtee oikeeseen suuntaan. Ainakin kun tulppa vedetään ammeesta ja vedet hupenee... No en tiedä, Tirppaa houkutellaan vielä Juhannuksena pihalle!

Mä voin lyödä vaikka pääni pantiks,et tää tulee tammikuussa :D Taas yöllä herätty kauheisiin polttihin..miten voi olla maholllista,ku oon viel ensi synnyttäjä?? Eiks niil mee yleensä yliajalle? :D

Tirppa saa luvan tulla vasta lähempänä LA:aa, mulla ei ole iiihan kaikki valmiina täällä eikä me olla tuon isimiehenkään kans iiihan valmiita vielä synnyttämään... Se hupsu elättelee toiveita, että tää tulee vasta maaliskuussa (LA 26.2), mutta minun toive taas in vähän erilainen. Toivon, että tirppa painaa korkeintaan sen 3,5kg ;)

Mun puolesta Turbo saa pysyä sisäpuolella melkein niin pitkään, kuin huvittaa, ei tietysti nyt ihan hirveästi sitä 42+0:a pidempään, mut kuitenkin. Esikko syntyi 41+5 kivan kokoisena (3718g & 50cm) ja oli sellainen mukavasti käsiteltävä valpas ja "maailmaan valmis" vauva. En usko, että hirveästi tuon isommaksi tämä seuraavakaan ehtisi, joten sen suhteen en ole huolissani, vaikka mistä sitä koskaan tietää.

Olen jotenkin aika varma, että sinne 40 viikon paremmalle puolelle mennään tälläkin kertaa. Mulla on pitkä kierto, joten sekin enteilee samaa. Yritän olla liikaa fiksautumatta tohon LA:an, niin ei tunnu sen jälkeinen aika niin loputtoman pitkältä.

No me ollaan siskon kans tultu 37+5,mut mä oisin viel halunnu jäädä siskolla oli kiire :D Tän isistä en tiiä milon on tullu eikä kiinosta :D

Mä en myöskään enää istu jalat siveellisesti yhdessä, ei vaan oo mukavaa. Osin liitoskipujen ja osin tän pallon takia.

Ompas täällä vaivasta porukkaa.. Ihanku oltas raskaana.. ;)
Kaikista oireista huolimatta mäkin toivon että mentäs lähelle laskettua aikaa. Omani ovat syntyneet 38+4-39+2 välillä ja ovat olleet niinku joku tuossa jo mainitsi oikeon valmiita paketteja! Vaikkakin pieniä mutta valmiita! Ja mitä lähemmäks laskettua menee, sen varmemmin saan vauvan rinnalle ja imetettyä ongelmitta. Ja uskokaa ensisynnyttäjät tai elkää ni kyllä tätä aikaa ikäväkin tulee! Ei kipuja tai vastaavaa mutta näitä potkuja ja tätä mahaa.. Mulla ainakin.. Ja tosiaan sitä että näytät hyvälle vaikka olet 20kg ylipainonen. :D

Mulla esikoinen syntyi rv 39+5 mitoilla 51 cm 3820 gr. Ja toivon, ettei tämäkään mene yhtään yli eikä tarvitsisi olla siskoaan isompikaan.

Meillä oireilee nyt minun rakas Tico. :confused: Hauva-parka seuraa mua ku hai laivaa joka paikkaan... Nytki makaa tiukasti tän tuolin vieressä 30 cm päässä musta.. Toivottavasti se osaa sit kertoa mulle ku tarvii laitokselle lähtee :) Herkkä koira ku on muuteki :Heartred

Takaisin