oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvä niin :) mutta hyvä myös että menet käymään näytillä, niin ei tarvii murehtia :)

Juu hyvä että meet Tiada ja tuosta ennen aikaisuudesta vielä että ehtii kortisonia antaa jos ovat antaakseen.

31+0 ja helpottu onneks, kun menin suihkuun ja olin siellä sen muutaman tunnin.. Säikähdyksellä selvittiin! Onpa teillä muillakin tapahtunut yöllä vaikka ja mitä.

Mä makaan käyrillä sairaalassa.. Ois vaan pitäny kuunella sitä vuodelepo hommaa :D Kaveri sano et syntyis tänää mu koitetaan pitää sisällä :D söpösti nousee ainaki noi supistus käyrät :D

Mulla on joku kestosupistus, aamusta asti ollu alavatsa ihan piukeena ja masun yläosa on koskettaessa ku puudutettu. Ei löydy sopivaa asentoa olemiseen sit millään ku koko ajan jomottaa.

Mun täytyy sanoa etten mä ymmärrä noista käyristä mitään mut eikös noi oo jo aikas kovia?!

Minäkään en enää muista nuista käyristä mitään :(

Mutta entäs Mashnu? Voiko olla mahdollista, että sulla supistaa ihan stressi? Sanoit, että oot tottunu oleen siellä kotosalla yksin ja nyt on mies ja se lapsi kellon ympäri seurana. Mullahan se eka viikko meni ihan keturoilleen kun töistä jäin pois. Supisteli vain ja just tuntu, että vatta on pingottunu koko ajan. Se oli vaan se tilanteen muuttuminen mitä minun pieni pää ei pystynykään käsittelemään ja kroppa reagoi niinku reagoi. Nyt työstän tätä asennettani ihan tosissaan.

Mä olen vetäytynyt omaan rauhaani makkariin. Saavat isä&tytär-tiimi hoitaa talouden ja eläimet.

Tiadalle tsemppiä!!

Oho, täällähän tapahtuu :o ootko Tiada vielä yhtenä kappaleena?

Nyt kaikki muutkin sit varmuuden vuoks iisisti, ettei käy supistelee paljon! Minäkään en osannu olla tarpeeks kiltisti, vaan tuntuu vähän siltä, et yöks on luvassa suppareita. :rolleyes:

Mulla on sama la kuin Tiadalla. Voin vaan kuvitella, mikä fiilis...onneksi viikkoja on jo sen verran että jos tyttö on terve, ei pitäisi olla kovinkaan suurta hätää isossa maailmassa. Tsemppiä nyt tosiaan Tiadalle koitokseen ja toivotaan että tukihenkilö ehtii mukaan!

Tsemppiä tiada! Toivottavasti pysyy viel sisällä mutta eiköhön kaikki mene hyvin vaikka nyt syntyisikin jo. Kerrohan sit kuulumisia!

Täälläkin supistellu kovasti nyt pari päivää (ei tosin kipeästi), mutta ambulanssikin kävi kun sykkeet nousi eilen yli 150 ja oli pakko lysähtää istumaan/sohvalle lepäilee. Onneksi masussa kuitenkin myllättiin sen jälkeen ettei tarvinnu olla huolissaan, mutta nyt taas automatkalla todella tukala olo. Tais olla vika pidempi reissu nyt ennen helmikuuta.

Takaisin