oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suoli kyllä tyhjenee supistusten aikana! Tultiin just siskoltani kantaen kahta konetta ja kissaa. Voin sanoa, että ne liitoskivut oli jotain niin sanoinkuvaamatonta!

Voi ***** täällä sitä kävellään ympäri kämppää kun supistaa!

Mulla supisteli koko viime yö ja se meniki iha päi persettä.. En oo koskaan tuntenu vastaava kipua.. Että se teki kipeetä! Täytyy nyt ihan oikeesti jättää toi riiteleminen jollekki muulle vähäks aikaa ku saa tämmösii aikaseks.. Olin ihan 100% varma et koht tulee lähtö.. Noh ne helpotti siin klo 07:55 muuten koko yön tasasin väliajoin jotain tappo suppareita..

Kantsii soittaa synnärille että tarkistasivat sen kohdunkaulankanavan mitan. Sullakin on niin iso jo sf että voi olla että tulee normaalia enempi painetta sinne kanavaan. Sitä vain ettei aukeis ennen aikojaan. Kun yleensä tuo kipu tarkottaa että jotain tapahtuu.

Täällä supisteli aamuyöstä kipeästi :eek: kauhee miten sitä säikähtää ku kesken unien herää kipuun o_O Mieskin luuli kännipäissään (kotiutui just samaan aikaan) et yritän ehotella ku heijasin ittiäni sängyn laidalla ja olin kontallaa peppu pitkällä sängyssä :confused: joo ei kiitos just nyt, mua sattuu tollo!!!! :angry4

Kauhiasti nyt on porukalla oireita. Koittakaa nyt vielä hetki pitäö jalat ristissä naiset! Mikä olo nyt Pikku_Myy85?

Mulla ois toi lääkäriaika 2 viikon päästä,et en tiiä viittinkö sen takia soitella ja ajaa 40 km tarkistuttavaks..

Jos kivut on kovat, voi olla ettei muksu jaksa odottaa kahta viikkoa. Kannattaa ainakin soittaa ja kysyy, kun ne tietää siellä parhaiten näistä asioista. Ne on siellä äitejä ja lapsia varten töissä :)

Ihan hyvä olo on kiitos :) pitää ottaa iisisti. Käydä herättää tuo ukon vötkylä auttaa ruoan laitossa ja siivouksessa. Varmasti ihana alkaa rapuloissaa siivoo mun komennukseen vaa iteppähän pyysi isovanhempiaan ja äitiään syömään :) (nauraa paskasesti) :D tyhmästä päästä kärsii koko roppa :)

Parashan sinne polille ois soitella sillo ku tilanne päällä.. Jos suppailee säännöllisesti ni polilla/synnärillä on mahollista estellä tarpeen vaatiessa. Mutta muutenhan ne ei mitään voi. Jos siis on suppailut jo loppunu ni vaikka muutosta on tapahtunut ni ei sille enää voi mitään. Paras on ottaa iisisti ja vältellä supparin aiheuttajaa ja tosiaan soittoo synnärille/polille kun tilanne päällä oli mun ohjeet kun ennenaikasuus uhka todettiin.
Ja viimeks lääkärin kaa juuri juttelin että ennenaikasuutta on hirveän vaikea ennustaa. Lääkäri sano että vaikka ravais 2 vkon välein tarkastuksessa ei se estä etteikö tulis ennakkoon tai vastaavasti olis tulematta. Ja tän olen kyllä itsekkin todennut, tämä siia jo neljäs raskaus jossa kohdunsuun tilanne alkaa kypsyä ja kehittyä rv 26 alkaen. Ja ekan ja tokan raskauden olin vuodelevossa ja jouduttiin käynnistää 39+ molemmat. Kolmannen kohalla olin loppuun asti duunis ja synty 38+ ja nyt jäin taas saikulle 26+ ja iisisti olen ottanut, mutten ollut vuodelevossa, suppaillukkin on sillon tällöin, joku päivä enempi joku vähempi ja kohdunsuun tilanne ei ollu muuttunu 33+1 mennessä mihinkään siitä 26+ tilanteesta.. Eli omalla kohallani ei oo ennenaikasuus ollu tähän saakka todellinen uhka, eikä ole ollut väliä onko levos vai ei eikä silläkään tutkitaanko 2vkon välein niinku ekas ja tokas vai harvemmin niinku kolmannes ja täs.. Mutta siis näillä palikoilla olen ite pelannu ja ehottomasti jos huolettaa ni soitto ei maksa mitää (juurikaan ;) ) mutta meilläkin on synnärisairaalaan matkaa 80km ni eipä sinne joka supparista itekkään kehtaa tarkastukseen lähtee..

Takaisin