oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
laukkua ja miettiä kuka tulee tyttöjen kans jos mä joudun lähtemään sairaalaan! Oon sitten kunnon paniikki-ässä kun jotain sattuu kohdalle! Siskon kans juttelu rauhotti. Se sanoi näkevänsä kans niitä kärpäsiä jos syö liikaa sokeria!

Kokeiles Tiada keksiä joku projekti itelles, jotain rauhallista tekemistä mikä veis ajatukset vauvan liikkeistä vähäks aikaa. Ootko esim miettinyt ristiäisiä (koska, missä, ketä kutsutaan, kutsukortteja, tarjoiluja jne) ? Kirjoita selkeet listat itelles mitä tarvii miettiä tai rupee askartelemaan kortteja jo. :) Mä olen listaihminen ja kirjoittelen muistioon kaikenlaisia listoja jatkuvasti muistin avuksi ja saadakseni ajatukset muualle välillä. Tai sit voin kirjoittaa toimintasuunnitelmia seuraavaks pariksi viikoksi eteenpäin, eli mitä pitää tehdä minäkin päivänä, ihan lähtien siitä mitä ruokaa laitan, minä päivänä pesen pyykkiä jne. Sitten käyn ruksaamassa tehtävät listalta kun ne on tehty. Mutta tuo ei todellakaan tarkoita että ne tulis tehtyä siinä järjestyksessä kuin ne listalla on vaan se on ohjenuorana jota voin muokata tarpeen mukaan. :)
Täällä oli vauva kolmisen päivää rauhallisempi kortisonipiikkien takia. tunsin kyllä liikkeitä ympäri vuorokauden mutta ne rajuimmat jumppatuokiot jäi pois. Ihmeen rauhallisesti osasin itekin ottaa asian kun tiesin mistä se johtuu. Tänään on sitten masussa möyritty kolmen päivän edestä! :D

Mä pystyn askartelee kutsut vasta,kun pirpana on syntynyt,koska kutsuihin tulee pirpanan jalan jäljjet ja vieras listasta en osaa sanoo juuta enkä jaata,kun en tiedä meinaako tän isä nyt tosiaan änkee meijän elämään ku ei siitä ota selvää enkä viittiny joulun aikaa soitella ja ajattelin nyt et antaa olla uus vuoski iha omissa oloussaan ja sit vois ehkä kuulostella et meinaako se luovuttaa vaiko ei..

ei mun masu ihan kauheen iso oo ja uskon kyllä että se liikkuu vielä miten sattuu.. mäki tosin mietin sitä hikkaa mut en sit tiiä.. Voiks ne olla jotain isoja veri suonia tai jotain kohtuun liityvää?

Mulla tuntuu vihlaisua ja sykettä sillon kun A kampeaa itsensä sellaseen asentoon että painaa kohtua. Mut syke on silloin mun oma.

Nanna, nivusissa kulkee isoja verisuonia ja niistä voit kyllä tuntea oman sykkeesi eikä ne verisuonet ihan paikoillaan aina pysy vaan voi myös muljahdella välillä ja senkin voit kenties tuntea.

Voi luoja, jos pääsen hengissä kotia tämän autoreissun jäljiltä, niin en lähde kyllä mihinkään reissulle tämän raskauden aikana enää! Aivan karseeta istua täällä, peräkontissakin ois varmaan parempi. Kiva tämmöinen kolmen tunnin istuskelu, argh! Pikkunenkin pomppii ku pomppulinnassa tuolla mahassa, ihanaahan se on, mutta ei ehkä just nyt ku ei voi oikein asentoa vaihtaa koko ajan. Nooh, seuraavaa pysähdystä ootellessa..

Mulle oli sillon yhtä tuskaa ku poriin ajettiin n.3 tuntii oisin hyvin voinnu itkee koko matkan ku supisteli vähän väliä ja sit en ees töihin sen jälkee voinnu ajaa vaik matkaa oli vaan 40 min ku siinäki ajas alko supistelee :/

Huhhuh... Olihan se aivan kauhee reissu. Jos joku suunnitteleekaan jotain hupiautoreissua näillä viikoilla, niin voin antaa ystävän neuvon, että kannattaa kaks kertaa miettiä. Itku pääs ku pääsin kotia sohvalle köllöttelemään...

^Mä jo niin toivon että meidän pinnis mahtuis tulemaan kyydillä tänne puolelle Suomea. Muuten pitää lähteä hakemaan.

Mikä mua vaivaa, normaalisti oon aivan kauhea suklaahiiri ja nyt onon pystynyt jättämään kaikki joulusuklaat ihan koskematta eikä tee edes mieli!? Ei tää nyt varsinaisesti haittaa mutta ei oo kyl yhtään normaalia!

Kyllä mulle suklaa maistuu :) Onko muilla ollu vaikeuksia ulostaa? Mua sattuu ihan tajuttomasti käydä kakalla ja sattuu vielä enemmän sen ulos tuleminen.. Plud pylly ihan kipeenä sen jälkee :/

Ootko tiada kokeillu ac3-voidetta tai vastaavaa? Jos on tavara ollu tiukassa, niin se mukavasti viilentää ja hoitaa. Vettähän sitä kannattaa yrittää muistaa juoda, niin ei oo niin tiukassa eikä muutenkaan väkisin äkistää, jos ei meinaa tulla.

Ai sitä ei saa väkisin äkistää?:O ouhh..istun siel yleensä niin kaua et se tulee ja vettä juon ihan sikana :)

Mulla toimii maha jos jompikumpi mun vanhemmista soittaa ja sanoo: "meijän pitää jutella vähän..." Traumoja villistä nuoruudesta, olin aina pulassa. Voin Tiada pyytää jompaa kumpaa soittaan sulle, isällä varsinkin on pelottava ääni...

Järkyttävä ummetus.. Ei ollu jouluruuat kovin hyviä mahalle. Nyt kaks päivää ottanu jo laksatiivia, eikä mitään :o jos ei huomenna auta niin haen microlaxia.. Johan tässä kohta poksahtaa maha.

Mikä mua vaivaa, normaalisti oon aivan kauhea suklaahiiri ja nyt onon pystynyt jättämään kaikki joulusuklaat ihan koskematta eikä tee edes mieli!? Ei tää nyt varsinaisesti haittaa mutta ei oo kyl yhtään normaalia!
Se sun himos on siirtynyt mulle. Oon tunnin verran jo taistellut vastaan, etten vetäsis ton konvehtirasian toistakin kerrosta, vaikka eka kerros on vieläkin tulossa korvista ulos. Oon viimeks syönyt konvehteja yli kolme kerrallaan varmaan 13 vuotiaana ennen tätä raskausjoulua...

Edit: ja ne konvehtirasiat oon passannut jouluisin eteenpäin pakettia avaamatta!

Takaisin