AadaEveliina
Puuhakas puhuja
Voi siis yksi raskaus vaiva mitä ilman oon selvinny on pissavaivat. Kuulostaa inhottavalta vaivalta :/
Nyt saatan välillä(rv36) herätä kerran yössä pissalle, mut viime yönä esim.en heränny. Heräilen vaan kyljenkääntöön. Pissalla käyn suht normaalisti niin et useita tunteja välissä ja sit tyhjenee kunnolla kerralla. Pissan "katkaisu" ei myöskään ole hankalaa. Tuokin vissiin ihan rakenteellinen juttu? Ei paina vauvan pää mulla juuri rakkoon vaikka laskeutunu onkin.
Tosin saas nähdä miten käy synnytyksen jälkeen
Nyt saatan välillä(rv36) herätä kerran yössä pissalle, mut viime yönä esim.en heränny. Heräilen vaan kyljenkääntöön. Pissalla käyn suht normaalisti niin et useita tunteja välissä ja sit tyhjenee kunnolla kerralla. Pissan "katkaisu" ei myöskään ole hankalaa. Tuokin vissiin ihan rakenteellinen juttu? Ei paina vauvan pää mulla juuri rakkoon vaikka laskeutunu onkin.
Tosin saas nähdä miten käy synnytyksen jälkeen
ja nyt vuorokaudessa noussut paino 3kg :0 vaikka en ole syönyt mtn isoja annoksia. Onneksi on verenpaine mittari kotona eikä paineet o koholla kun muuten pelkkäisin jo raskausmyrkytystä, kun päätäki särkee ja hirveä hengenahdistus ollut tänään. Saisi tää pikkuinen jo pikkihilja alkaa syntyy kun joka päivä uusi vaivoja vaan. Oon niin kypsä tähän raskaudeen
Tänään rv 38+5.
Sitten kun mennään tietyn rajan yli, niin huomaakin ajattelevansa "ja hitot, kaikki tänne vaan, kuka hullu tätä kestää ilman!" sittenkin, kun pysyy sallituissa lääkeaineissa ja annoksissa, voi lohduttautua sillä, ettei tee ainakan vauvoille vahinkoa vaikka omaa oloaan helpottaa.
Kuitenkin yrität nopeusennätystä tai nousta viehkeesti kun tiikeri..