Odotuksen "sivuvaikutukset"

Viimeeksi ei tullut arpia, eikä toivottavasti tule tälläkään kertaa...vielä ei ole onneksi ilmaantunut, vaikka olen ehkä pari kertaa vaan rasvaillu koko raskauden aikana, kun viimeeksi taas öljysin päivittäin....
 
Vielä ei ole ilmaantunut yhtään raskausarpea, mutta tosiaan tässä on vielä aikaa. Olen yrittänyt öljytä ja hieroa vatsaa, musta se auttaa ainakin vähän kipuihin. Ei vihlo tai satu kun paikkoja vähän "pehmentää" hieromisella. Voi olla, että tämä on myös kuvitelmaa, mutta musta hieronta tekee loppupeleissä hyvää.
 
Mulle ei ole kerännyt mitään megalomaanista turvotusta tämä raskaus, mutta sen verran kuitenkin sormia turvottaa etenkin aamuisin, että sormukset ei oikein enää tahdo mahtua sormiin. Siksipä käytinkin tämän hyödyksi ja vein eilen kultasepälle vuosihuoltoon kihla- ja vihkisormukset :)
 
Mulla on sormissa turvotusta jonkin verran ollut sen jälkeen kun jäin pois töistä. Siihen asti meni sormukset ihan normaalisti, mutta nyt ei mene kihlasormus edes pikkurilliin. Lisäksi oon huomannut että sormet on aamuisin tosi jäykät ja nyt parina päivänä on koko ajan käsi puuduksissa. Luulen että liittyy samaan kaikki.
 
Mäki oon huomannu ton sormien jäykkyyden aamusin.... ja kroppa on ihan kankee, ryhti on joskus iltasin ihan mitä sattuu...
 
Takaisin
Top