Nt-ultra!

Meillä on vielä reilu 2vk, siihen on KAUAN :wacky: Torstaille muistin oikein varata sen verikokeen.
 
Oi miten jännää, tällä viikolla jo ekan heinäkuisen nt-ultra! :) Mulla ens viikon torstaina. :)
 
Tulipas nopeasti tieto np-ultrasta! Heti tänään (netpostia) eilisen neuvolan jälkeen. 4.1. olis ultra ja helmikuun lopussa sitten rakenneultra. Jännää!
 
Ens viikon maanantaina ois aika. Vaikuttaa siltä että mies jännittää enempi kuin itse
 
Mä soitin Naistenklinikalle ja tarkistin ajan, kun ei tuo Suomen postilaitos oikein taida toimittaa mitään järkevässä ajassa. Eka kunnallisen ultra siis 10.1.2018, jolloin viikot 11+5, ja rakenneultra menee siitä vielä 2 kk päähän. Onneksi on ens viikon jälkeen loppuvuosi lomaa, ja sitten se vuoden alku toivottavasti hurahtaa nopeasti. Ärsyttävää odottelua, ois kiva, kun voisi vaan olla tuskailematta. :P
 
Mie sain nt ultran vasta 9.1. Ja sillon on jo 13+6, joulunpyhät sotkee ni ei saanu iltapäiväaikoja aiemmin. Pöh... no, eivvoi mitään.
 
Mulla nt-ultra 19.12. Sain siirrettyä sen 27.12 tuohon, kun joudun käymään verikokeissa vasta ultran jälkeen, niin omis viikot jo liikaa tuolloin 27pv.
 
Onnea Elvi! Varmasti helpotus sen verenvuodon jälkeen kuulla, että kaikki on hyvin.

Omalla kohdalla nt-ultra vasta joulun ja uv:n välipäivinä. Äsken soitin Naistenklinikalle ja kysyin, voisiko ultraa aikaistaa ensi viikolle (olisi ollut kiva ennen joulua käydä ja kuulla, että kaikki on hyvin), mutta kuulemma sikiöseulonnan osalta tutkimukselle saattaisi olla liian varhaiset viikot... Vähän hämmästelen tuota, kun kuitenkin ensi perjantaina esim viikkoja olisi ollut kuitenkin se 11+6.
 
Onnea Elvi! Varmasti helpotus sen verenvuodon jälkeen kuulla, että kaikki on hyvin.

Omalla kohdalla nt-ultra vasta joulun ja uv:n välipäivinä. Äsken soitin Naistenklinikalle ja kysyin, voisiko ultraa aikaistaa ensi viikolle (olisi ollut kiva ennen joulua käydä ja kuulla, että kaikki on hyvin), mutta kuulemma sikiöseulonnan osalta tutkimukselle saattaisi olla liian varhaiset viikot... Vähän hämmästelen tuota, kun kuitenkin ensi perjantaina esim viikkoja olisi ollut kuitenkin se 11+6.

Hmm, kyllä silloin viikkoja luulisi olevan tarpeeksi. Eikös se niin ole että 11 pitää vaan olla täynnä. Itselläni on nt ultra 22.12. ja silloin on rv11+5. Tosin ilmeisesti Naistenklinikka on ihan täynnä koska mulle tuli automaattisesti aika Jorviin. Sitäkin aikaa yritin aikaistaa kun lähdettäisiin joulunviettoon jo 21.12. mutta vapaita aikoja ei ollut.
 
On kyllä erilaisia käytäntöjä eri kaupungeissa tai varmaan neuvolakohtaistaki :grin Meinaan ku itellä nt-ultra niin viikkoja on jo 13+4, sano neuvolahoitaja että mieluummin lähempänä 13 kuin 12 viikkoa :D
 
No ei meilläkään ollut tänään kuin 11+3 :grin

Etelä-Karjalassa itseasiassa se nt-ultra tehdään nimenomaan 11+0 - 11+6. Näin lukee ohjeessa.
 
Takaisin
Top