Nt-ultra!

Kiitos tytöt vastauksista :) Olisin ottanut viikolle 7+x mutta ei löytynyt itselle sopivia aikoja :/
 
Tänää oli eka neuvola ja sain samalla lähetteen nt ultraan. Kotiin tullessa soitin sitten sinne ja sain ajan 18.12. Kivasti ehtii ennen joulua.
 
Hui ku tuntuu vielä kaukaselta ajatukselta rakenneultra[emoji23] just varasin ajan varhaisultraan yksityiselle, 11.12 ja sillon pitäisi olla 6+6. Ehdotti aikoja jo ensi viikolle mutta ei saatu sopimaan aikatauluja yhteen.
 
Mä varasin tänää varhaisultran, viikot on sillon 7+0. Näkyyköhän sielä mitään? En vaan malttas odottaa enää! Onko kukaan käynyt näillä viikoilla tai aijemmin? Nuorimman odotuksessa kävin viikolla 8 ja näkyi ihan hyvin se mitä pitikin. :)
 
Star4: taisin käydä joskus 6+4 aikaisemmassa ultrassa ja näkyi hyvin:) tsemppiä!
 
Palat: kiitos! Olikin pakko vaihtaa aikaa lähemmäs, ensi viikon maanantaille. Viikkoja sillon 6+3. Toivotaan että näkyy syke ja että muutenkin kaikki on hyvin! :)
 
Mä sain tänään kirjeen äitiyspolilta ja mulle on varattu aika nt-ultraan vasta 9.1. Oon silloin jo 13+1. Se viikko mulla on muutenki intensiivikurssi koulussa, aion soittaa ma ja saada ajan siirrettyä viikkoo aiemmaks. Toivottavasti ei vastata, et kaikki on lomilla, sit en tiiä pitääkö jättäytyä kurssilta pois vai mennä yksityiselle. Kumpikaan vaihtoehto ei miellytä :sad001
 
Nt ultra aika 20.12 viikkoja silloin 11+5, vähän ehkä aikainen aika mut halusin ennen joulua. Reilusti oli aikoja Tampereen terveystalolla jouluviikolla, sai valkata sopivan
 
Mulla nt ultra 28.11 silloin viikkoja taitaa olla jo se 13 :)
 
Mulla on nt ultra vasta 15.1, tuntuu niiiin pitkältä ajalta. Sillon on 13+4. Meillä neuvolassa sano, että parempi olla siinä päälle 13vk. Esikoisesta oli varmaa viikkoa aiemmin, oli kyllä eri neuvolaki sillon o_O
 
Soitin tuonne äitiyspolille siitä mun nt-ultran ajasta. Mulle kerrottiin, että meidän aluesairaalassa pääsee ultraan vain tiistaisin, muulloin täytyy lähteä keskussairaalaan lähes 80 km päähän, mikä on kyllä meidän tuleva synnytyssairaalakin. No, sovittiin tän puhelimeen vastanneen henkilön kanssa, että hän selvittää huomenna palaako tämä ultrat suorittava henkilö töihin uudenvuoden jälkeen jo 2. päivä vai onko tosiaan ainoa mahdollinen aika tuo 9.1. päästä ultraan tässä lähiseudulla. Jos hän viettää lomaa vielä 2. päivä, niin sitten saamme kuulemma varata ajan keskussairaalaan. Nice...
 
Takaisin
Top