Nt-ultra!

Siska, kurkis omaa kantaa, sinne ilmestyy ne ajat jo ennenku kirje tullut, siis ilman selityksiä. Mutta jos tiedät ettei ainakaan tiettynä päivänä muuta niin voit arvella olevan ultra tai verikoe ? :) näin mä päättelin ja kutinsa piti kun kirje tuli :)

Kiitti vinkistä Tinkanen, pitkän kaivelun jälkeen löysin kannasta selittämättömän ajan 4.1., joka voisi olla nt-ultra, jee! Tuolloin olis 12+6.
Meillä oli eka neuvola viikko sitten ja verikokeissa on käyty, mutta vielä ei ole siis Jorvista tullut kirjettä. Anonkin heti tuon varmuuden varalta etäpäiväksi.
"Enää" siis reilut kaksi viikkoa, huoh.... :)
 
Mullakin nt ultra 4.1 sillon ois 11+1 uu... sinne on kauan mutta toisaalta niin lyhyt aika
 
Ultrassa käytyi ja kyllähän siellä tyyppi kölli. Kuten arvatenkin ei vastannut neuvolan arviota vaan oli viikkoa pienempi. La siirtyi 1.7:ta 8.7:n, oma veikkaus olis ollu 7.7.

Täällä kans yks onnellinen, vaikka ei se ihan vieläkään meinaa todelta tuntua :rolleyes:
 
Onnea kaikille, jotka ovat jo nt-ultraan päässeet ja saaneet hyviä uutisia siellä! Mulla on nt-ultraan vielä reilu viikko, mutta tänä iltana käydään katsomassa yksityisellä, miltä masussa näyttää. Jouluna olisi tarkoitus kertoa raskaudesta perheillemme, mikäli kaikki vaikuttaa olevan ok.
 
Mimmilii mä kävin ma nipt testissä ja 29 pvä soittelen tuloksista sitten. Oliko teillä niskaturvotusta vai?
 
No mun käsityksen mukaan ei olis ollut, ei ainakaan maininnut kun kysyin ultrauksen aikana näkyykö mitään mistä pitäis olla huolissaan ni sanoi että kaikki näyttää hyvältä. Kone sit ilmoitti ton.
 
No mun käsityksen mukaan ei olis ollut, ei ainakaan maininnut kun kysyin ultrauksen aikana näkyykö mitään mistä pitäis olla huolissaan ni sanoi että kaikki näyttää hyvältä. Kone sit ilmoitti ton.

Aika outoo ettei kätilö mitään sanonut? Siis se ultrakone ilmoitti vai?
 
Mimmilii, toivottavasti on aiheeton hälytys! Tsemppiä lisätutkimusten odotteluun!
 
Joo siis sanoi kyllä että kaikki näyttää hyvältä Ja niin näyttääkin, tarkastin just neuvolakortista että tulos 2mm joka on normaali. Kone siis laski tuon riskin, enkä ole huolissani. Rakas kulkee matkassa ja se on tärkeintä ❤
 
Aah, no sitten :) Muistaakseni 3mm on pidetty turvotuksen rajana (eikä sekään perustu kummempaan kuin että johonkin raja on vedetty). Oisko sitten vaikkapa ikä nostanut sen verran pisteitä että kone olisi hälytelly..
 
Ikä, niskaturvotus, ja seulan arvot, kuten vaikkapa istukkahormonin määrä. Tokaa odottaessa otettiin NIPT, iän ja seulan arvojen takia. Niskaturvotus oli 1mm. Tulos oli normaali tyttö. :Heartred
 
Takaisin
Top