Nt-ultra!

Siis ihmisillä on jo aikoja nt-ultraan?? :eek: Meillä on eka neuvolakäynti takana, siellä sanottiin että se nt-ultra katotaan "sit joskus myöhemmin"?

Mansikkasuukko 8+6
 
Meille tulee nt-ultaan aika itte keskussairaalasta sen jälkeen ku on eka neuvolakäynti takana. Eka nlakäyntiki on vasta 21.12 :/ nt-ultraan päästään tod näk loppiaisen jälkeen. 6+6
 
Mulle tuli kans ultra-ajat Naistenklinikalta ekan neuvolakäynnin jälkeen. Viime ti oli eka neuvola ja keskiviikkona tuli ajat. Tänään 10+1.
 
Meil oli viime ke eka neuvolakäynti jolloin laittoivat keskussairaalaan lähetteen ultraavarten ja itse sinne sai sitten soittaa ja varata ajan
 
Meillä tosiaan ekalla neuvolakäynnillä varataan aika nt-ultraan :)
 
Tänään käyty sikiöseulonnan verikokeilla, arvatkaa vaan kuka unohti yövuorossa ottaa pissa näytteen... no niimpä niin.. huomenna kiikuttelen sen sitten labraan aamulla.....
Koska muille tullut kantaan verikokeista tulokset? Mä en tie miksi, mutta jännitän hirveesti tuloksia :sad001
 
Mulla on menny perusverikokeissaki aika kauan, ehkä 3-5pv. Joskus on menny viikkoki
 
Tinkanen, noista verikoetuloksista olikin jo puhetta jonkun kanssa aiemmin, mutta siis kaikkialla ne tulokset eivät tule kantaan luettaviksi ennen kuin ne on käyty läpi neuvolassa ja kotiin on tullut kirje sikiöseulonnan tuloksesta, eli siis käytännössä joskus nt-ultran jälkeen.
 
Ahaaaa... kiitos selvennyksestä, katsotaan kuinka täällä toimitaan :)
 
Minä olen aika varma että jään kiinni "taas" tuohon seulaan. Kun lisätään yhtälöön minun ikä, ja ihan luontaisesti (ollut kaikissa raskauksissa, niin minulla kuin äidillänikin) matala istukkahormonipitoisuus niin ei paljoa auta vaikka ultrassa ei niskaturvotusta sikiöltä löytyisikään, eli eiköhän mennä taas pitkän kaavan kautta. En jaksa panikoida asiasta. Nt-ultra aika taitaa mennä tosiaan sinne tammikuun puolelle. Ens viikon pe on eka neuvolakäynti, jolloin terkka vilkaisee antiikkiultrallaan kohtuun ja arvioi et millä viikoilla mennään. Huolimatta laitteiden muinaisuudesta, terkka on aika näppärä niitä tulkitsemaan. Onneksi. Tämän arvion perusteella sitten varataan nt-ultrat ja verikokeet sun muut.
 
Näyttää nuo joulun pyhät sekottavan pakkaa. Saattiin nt-ultraan aika 29.12. Kätilö ultraa vielä gynen puolella, kun ei kuulema ole ennen loppiaista aikaa äitiyspuolelle kuin lääkärin päivystysaikoja :wideyed: no ihana kätilö järkkäs kuiten niin saahaan oikeille viikoille aika :happy:
 
Mulla vasta ensi viikolla ensimmäinen neuvolakäynti..silloin viikkoja tasan 11. :joyful:

Ja nyt sitten jännätään kuinka nopeasti kutsu tulee nt-ultraan, lähete kun tehdään ensimmäisellä neuvolakäynnillä.. mutta ehkä se minäkin ennen joulua pääsen nt-ultraan, kun viikkoja on aika hyvin jo kasassa.:)
 
Mulle tuli tänään nt-ultraan aika 28.12.! Ens viikolla pitää soittaa verikoeaika kun on enemmän vapaapäiviä.
 
Peppi, ekkös sä käy/oo SEKS:in alueella? Jos sinne meet labraan ni sinne tietääkseni voi varata netistä ajan?
 
Joo täällähän myö vaikutetaan!:joyful: Ompa hyvä tietää, mä en edes tajunnut tuota kun neuvolasta vaan annettiin puhelinnumero! Kiitos :p
 
Siis luulisin et se toimii ko täällä mun paikkakunnalla tuli ilmotus et pitää varata netin kautta aika labraan. Ja kuulutaan myös siis epshp:en :)
Edit, sairaalan nettisivuilta löyty ohje. Paree ko kirjottaa googleen epshp laboratorio ni pääsee suoraan halutulle sivulle :D
 
Toki kaks vuotta sitte sielt ei voinu varata sokerirasitukseen aikaa vaan se piti tehä soittamalla. Aika hölmöö mun mielestä mut ehkäpä se on muuttunu nyt
 
Mä sain tänään postissa nt-ultran ajan: 22.12. Ja tarkoitus oli lähteä joulunviettoon 21.12. 7 tunnin ajomatkan päähän...Pitää yrittää soittaa ja siirtää aikaa, mutta sinne voi soittaa vain tiistaisin ja torstaisin tiettyyn kellonaikaan. Eli täytyy sitten kokeilla ensi viikolla soittaa mutta vähän huonolta vaikuttaa. Olisi vaan niin kiva päästä ennen joulua ultraan. Aattona tulee rv 12+0.
 
Jee, sain tänään vaihdettua nt-ultrani tiistaiksi 2.1. Pääsen lähisairaalaan eikä tarvii koulua pohtia. Ainoa vaan, että taaperon hoitopaikkaan ollaan ilmoitettu, että hoito jatkuu vasta 8.1., joten täytynee kysyä pääsiskö taapero hoitoon miehen äidille siksi aikaa.
 
Takaisin
Top