Nt-ultra!

tinkanen

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Heinämammat 2018
Täällä ensimmäiset jo alkavat saamaan kutsuja.

Itselläni tosiaan eka neuvola oli hurjan aikaisin moniin verrattuna 6+4. Ja jännityksellä odotettii päästäänkö julkisenpuolen ultraan ennen joulua. Ja voi kyllä, täällä 21.12.
Ja seulontoihin kun osallistutaan niin 7.12 olisi verikokeet. Miten ihmeessä malttaa odottaa taas, vaikka niin onnellinen saa olla että ennen joulua pääsee käymään :)

Mitenkäs muilla?
 
Tänään olin neuvolassa, mut ultra aika tuleekin vissiin vasta postissa. Kuinkahan nopeesti sieltä mahtais tulla kirje, innolla odotan :)
 
Siska, kurkis omaa kantaa, sinne ilmestyy ne ajat jo ennenku kirje tullut, siis ilman selityksiä. Mutta jos tiedät ettei ainakaan tiettynä päivänä muuta niin voit arvella olevan ultra tai verikoe ? :) näin mä päättelin ja kutinsa piti kun kirje tuli :)
 
Aa kiitos vinkistä tinkanen! Ei ollut vielä tullut mitään, mutta pitää ens viikolla käydä uudelleen tsekkaamassa.
 
Täällä on sellainen ihme uusi systeemi, että saa itse varata ajan netistä, kun 8+0 tullut täyteen, eli mulla tulevana lauantaina. Syöksyn sitten välittömästi varaamaan aikaa :grin
 
Me saatiin ainakin esikoista odottaessa ekalla neuvolakäynnillä aika nt-ultraan :) ja lähete verikokeisiin.
 
Meillä neuvola varaa nt ultran. Meille se osuu 27.12, olis ollu kiva päästä jo ennen joulua mutta ei mahda mitää :)
 
Onks joku pk-seudulta jo käynyt neuvolassa ja saanut ultra ajan.. Kauan kesti et tieto tuli? Mulla ei kannassakaan näy mitään tietoja. Jäi vaan mietityttää kun neuvolassa se terkkari sanoi pariinkin otteeseen että jos ei ala kuulumaan aikaa niin pitäis soittaa sinne (naistenklinikalle), että jos ei oo menny faksi perille/hän unohtaa faksata/tms. Tuli semmonen hölmö fiilis, et ihan kuin hän olis useinkin unohdellu faksata niitä tietoja eteenpäin. Toki ei tässä oo kuin viikko aikaa kulunut, mut mietinpähän vaan :shy:
 
Tänään tuli 8+0 täyteen pääsin varaamaan aikaa HUS:in nettipalvelun kautta. Eka mahdollinen aika oli 21.12, eli sen otin ja silloin olisi 12+5 :)
 
En mä ainakaan mihinkään HUSin ajanvarauspalveluun saanu mennä ite aikaa valitsemaan, en tiennytkään sellaisesta.
Mutta jouduin soittamaan ja siirtämään varattua aikaa niin se kävi kyllä tosi helposti, heti vastattiin puhelimeen ja otettiin vastaan mun ehdottomat ajat. :)
 
Ei Helsingissä oo ainakaan itse saanut itse aikaa varata. Neuvolan kautta laitettu lähete. Mielenkiinnosta siis kyselen. [emoji4]
 
Espoossa on menossa joku tälläinen kokeilu, jossa mukana vaan pari neuvolaa ja nyt vasta ekaa kertaa testaavat tälläistä tapaa varata aika.
 
Takaisin
Top