NT-ultra

Mullekkin tuli vihdoin se ultra aika... Ja se on vasta 3.1.. miten jaksaa sinne, no onneks on nää jouluhössötykset ja muut niin toivottavasti aika menee nopeasti :) Mulla ultrapäivänä on 12+6, jännä nähdä heittääkö päivät jonekkin nyt kun 8+0 ultrattiin yksityisellä ja silloin sikiö tai alkio vastas just 8+0...
 
Nt-ultra takana! Olipa ihanaa nähä se pieni siellä vilkuttamassa :happy: Sikiö onkin nyt sitten viikkoa isompi kuin mitä edelliset ultrat on näyttäny.. LA muuttui 26.6, joten palloilen varmaan kahden ryhmän väliä, kun ehin teidänkin juttuihin tykästyä :joyful: Kaikki oli muutoin hyvin ultrassa, turvotusta oli 1,3 mm viikolla 13+1.
 
Tänään kävin ultrassa! Oi vitsi kuinka helpottunut nyt on olo kun kaikki oli hyvin! Menkoista laskettuna tänään on 11+2, mutta todellisuus oli 5 päivää vähemmän. Sain siis uuden ajan ens tiistaille. Ihanaa päästä taas pian kattomaan pikkusta! Siellä se pomppi ja vilkutteli meille :)

Se mitä en ihan ymmärrä on se mun varhaisultra!! Pakko oli siitä paperistakin uudelleen lukea ja lääkäri oli kirjoittanut näin: rv 4-5, ei sikiökaikua, tuulimunaraskaus?

Sanoihan se lääkäri myös, että raskaus voi hyvinkin olla vain varhaisemmassa vaiheessa ja oli kannustava. Raskausviikot oli kuitenkin varhaisultrassa todellisuudessa 6+2 ja menkoista laskettuna oli 7+0. Uskon, että jos lääkäri olisi vähän huolellisemmin ja tarkemmin ultrannut ei arvio ois menny noin päin persettä... Nyt maksoin 180 euroa turhasta huolesta!!! Saaks tällasista reklamoida?! :D tuntu tosiaan että siitä ku kättelin lääkäriä meni 2 min ja olin jo lasku kourassa!!
 
En mä tiiä reklamaatiosta, koska eihä noita voi iha tarkalleen ultraamallakaa niin aikasin sanoa varmaksi varsinkin jos kierto on ollu epäselvä niinkuin ilmeisesti on ollut :)

Mutta erittäin hieno asia, että siellä olikin kaikki ok! :)
 
Ultrassa käyty ja kaikki hienosti. Siellä pikkuinen pomppi ja moikkaili. Käänsi sitten kasvot tai selän ultrasn että piti hetki herätellä että saatiin nt mitattua. Koko vastasi viikkoja ja voitte vaan uskoa että nyt on helpottunut ja onnellinen olo!
 
Ultrassa kävin minäkin tänään ja kaikki oli niinkuin pitääkin :Heartred se hetki kun pieni tuli ruudulle oli mieletön!! Ei voinu kun kyynelehtiä ilosta, onnesta ja helpotuksesta. Sykettä kuultiin ja tutkittiin pientä, kaikki mallillaan. Pieni nukkui, vähäsen liikutti kättä ja jalkaa, kävin välillä pissillä mutta ei herännyt :D Seulonnassakaan ei mitään. La muuttui, 11+4 vaihtui 11+0, la 12.7.
 
Jännä kuinka toi lasketun ajan muuttaminen vaihtelee. Vaikka mulla heitti 5 päivää niin eivät muuttaneet laskettua aikaa mihinkään :eek:

Ihanaa kuulla, että muillekin tuli hyviä uutisia!
 
Joo ihmettelen kans noin pieniä lasketun ajan muutoksia. Mulle on sanottu täällä (Tre) et ei muuteta jos on alle viikon.
 
Nt-ultra takana! Olipa ihanaa nähä se pieni siellä vilkuttamassa :happy: Sikiö onkin nyt sitten viikkoa isompi kuin mitä edelliset ultrat on näyttäny.. LA muuttui 26.6, joten palloilen varmaan kahden ryhmän väliä, kun ehin teidänkin juttuihin tykästyä :joyful: Kaikki oli muutoin hyvin ultrassa, turvotusta oli 1,3 mm viikolla 13+1.



Mulla täsmälleen sama! Laskettuaika oli 2.7 ja nt-ultrassa vaihdettiin päiväksi 26.6! Hassu sattuma! :joyful: Oltiin vielä LKS:n molemmat menossa. Huomasin tuosta, kun päivitin itsenikin tuonne kesäkuisten ryhmään.

Turvotusta meidän rimpulalla oli 1,5 ja reippaasti siellä heiluteltiin ja jalkoja vispattiin. Olipa ihana nähdä, että kaikki oli hyvin.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla täsmälleen sama! Laskettuaika oli 2.7 ja nt-ultrassa vaihdettiin päiväksi 26.6! Hassu sattuma! :joyful: Oltiin vielä LKS:n molemmat menossa. Huomasin tuosta, kun päivitin itsenikin tuonne kesäkuisten ryhmään.

Turvotusta meidän rimpulalla oli 1,5 ja reippaasti siellä heiluteltiin ja jalkoja vispattiin. Olipa ihana nähdä, että kaikki oli hyvin.

Vähäkö siistiä! Jäitki heti mieleen, kun näin että oot myös LKS:ssä, saapa nähä ollaanko sitte synnärillä yhtä aikaa :joyful:
 
Takaisin
Top