NT-ultra

Kiva, katoin omakannasta et mulla olis edelleen ollut eilinen ultra-aika varattuna :D Olis ollut 11+0 just. Terkka tainnut unohtaa perua tän ajan, kun la muuttui silloin varhaisultrassa. Luki myös että ei tuu laskua tästä, onneks!
 
Täälläkin eilen ultrassa käyty, viikkoja 12+5, ultran mukaan 12+3. Meillä muutetaan LA vasta jos heittoa 5 päivää. Kaikki oli hyvin, ai että oon helpottunut. Seulat ok. Lisäksi toksoplasmoosinäyte negatiivinen ja folaattiarvot ennemminkin yläkantissa. Nyt aion olla rauhallisin mielin enkä hössötä turhista.
 
Meidänkin pienellä oli kaikki hyvin nt-ultrassa! :Heartred Lopulliseksi lasketuksi ajaksi määritettiin 30.6.2017 eli tänään rv 13+0. Jos sopii, jatkan kuitenkin täällä teidän kanssa, kun en enää osaa vaihtaa kesäkuisiinkaan. Eihän sieltä "tunne" ketään. :grin

Niskaturvotusta mitattiin nyt 1,5 mm eli täysin normaali. Seulatulokset tulee myöhemmin.

Mikä ihana joululahja!! Tänään kerrotaan lapsille ja meidän molempien vanhemmille. :happy:
 
Ja vielä perään lisää hyviä uutisia: löysin lääkäriaseman nettipalvelusta nipt-testin tulokset ja tutkittuja trisomioita tai mikrodeleetioita ei todettu! Viime viikon ultrassa arveltu poika vaihtuikin tytöksi - ja siitä on nyt ihan kromosominäyttö. :happy:
 
Onnea hyvistä uutisista kaikille ultrissa käynneille! :)
Verde, pystyvätkö verikokeista sanomaan sukupuolen? Ja kuuluuko se normimittauksiin vai oliko joku "extratutkimus"?
 
Joo, verikokeella otetusta nipt-testistä selvisi sukupuoli. Ei kuulu normimittauksiin, ellei seuloista tule hälyä. Teetettiin testi yksityisellä. Maksoi mansikoita, mutta mitäs ei mielenrauhasta maksaisi... Mulla ikää 39 ja taustalla kolme keskenmenoa, niin haluttiin testi.
 
Ihanaa lukea muiden ultra kuulumisia!:) Itselläni aika viikon päästä, ja luulen et viikko tulee menee todella hitaasti:wtf:
 
Mul ois huomenna nt-ultra. Pikkasen alkaa jännittää et pääsenkö menemään sinne. Tän päivää ollut tosi tukkoinen olo ja pää kipeä. Äsken tulin töistä kotiin ja mittasin kuumeen niin lämpöä on. :sad001 Toivottavasti ei nyt nousis enempää. Onneks mies on lasten kanssa mummolassa nii mie saan lepäillä.
 
Ai että, tulee ihan kylmiä väreitä kun lukee teidän ihania ultrauutisia :Heartred Mulla ens maanantaina neuvola ja tiistaina ultra.. Parin päivän päästä muuto takas suomeen täältä Espanjasta. Onko kellään ollut/ tulossa 13 viikolle tuota nt ultraa, neuvolatäti vaan ääneen pohti että "saakohan sen turvotuksen vielä tuossa vaiheessa mitattua" ja mullahan se jäi vähän vaivaamaan..
 
Tanni31, tarkotatko että olis liian myöhästä mitata rv13? Mulla ei aavistustakaan, ehkä joku viisaampi osaa valaista asiaa...?
 
Takaisin
Top