NT-ultra

Fiorella86

Jostain jotain jo tietävä
Ajattelin, että listattaisiinko tänne nt-ajat, viikot ja fiilikset?

Minun aika tuli tänään postissa, aika tiistaina 20.12, joten paras joululahja olisi, kun siellä kaikki olisi kunnossa :) ja tuolloin siis viikot 12+2.

Vitsit ku taas jännittää!!

Tänään 10+3
 
Maanantaina 19.12 heti aamusta :) jännittää, ei olis enää kauaa! Viikkoja tuolloin 12+3. Jännä nähä pysyykö viikot samana vai muuttuuko. Tänne tulis myös paras joululahja ku sais kuulluu ihania uutisia :)
 
Vitsit teillähän on ihan kohta jo ultrat! :)

Mulla on vasta 3.1, silloin 12+5. Tuntuu kamalan kaukaiselta!
 
21.12 ja sillon 11+4 :)
 
Mulle tuli kans tänään aika 27.12 pääsen. Viikkoja on silloin 12+3.
 
Tääl olis nt 20.12 ja nuevolan laskujen mukaa sillo viikkoi 11+4 mut aika varmasti tullaan saamaa uus aika koska yksityisel käydyn ar ultran mukaa 2vko vähemmin.
 
Mua potuttaa.. ultra menee sit aika pitkälle, kun tuo joulu pakkaa päälle. Eikä täällä tehdä ultraa, kuin aikaisintaan rv 12+, ehkä vasta rv 13 :O Eli voi mennä hyvinkin vuoden 1. viikolle.. Justiin oltais menossa viikon reissulle jouluksi E-Suomeen ja olis ollut kiva heilutella ultrakuvia isovanhemmille.. No ei maha mittää. Myös omien epäilyjen hälventämiseksi olis ollut kiva saada varmuus asiasta. Vähän mietin, että jos tempaisisi yksityiselle, mutta on se kamalaa rahan menoa.. Onpa tympeä juttu :/ Neuvolassa olin eilen 1. käynnillä, koitin kysellä tokko siellä olis minkään mallin kojeita, että voisi kokeilla edes, mutta eivät suostuneet. Ovat niin vanhoja laitteita kuulemma ja tämä vielä niin alussa ettei kannata haikailla (tänään rv 9+0).
 
Mulla menee kans iha varmasti ultra rv13-14 eli ens vuoteen. Ei oo tullu vielä aikaa, mutta en uskokaan, että tänä vuonna pääsis. Mut mieluummin kyllä käynkin niin myöhään kuin mahdollista. Nyt 8+2
 
Mulla on 21.12. mutta laittavat varmasti uudestaan kun viikot heittää. Tulee kyllä pitkät viikot odottaa!!
 
Ultrataanko teillä mahan päältä vai sisäkautta, missä tein ultrat tehdään ja käskettiinkö vai kiellettiinkö käydä pissalla ennen? :-D
 
Ultrataanko teillä mahan päältä vai sisäkautta, missä tein ultrat tehdään ja käskettiinkö vai kiellettiinkö käydä pissalla ennen? :-D
Eiks teillä päin tuu ohjetta neuvolasta ultraääniseulontoihin? :wideyed:

Meillä tulee. Alakautta tehdään, äitiyspoliklinikalla ja virtsarakon oltava tyhjä. :)
 
Takaisin
Top