NT-ultra

Kiva kun on muutamilla nt ennen joulua, voi sit jouluna yllättää läheiset. Meillä menee nt tammikuun puoliväliin. Mikäli siihen on tarvetta.
 
Minulla ei onneks oo minkäänlaista ultraa ennen joulua ihan sen takia vaa jos kuuluu huonoa niin eipä mee joulu piloille. En halua itkeä jouluna ja sen takia esikoisen joulu ja jokaisen on pilalla. Toivottavasti joulun jälkeen ois kaikki kondiksessa kuitenkin. Joulu mennään raskaana olinpa tai en. :)
 
Mulla on tänään 9+6 ja vieläkään ei ole tullut aikaa ultraan... Torstaina olis aamulla verikokeet. Meinaan kyllä ensi viikon alussa soittaa meidän neuvolaan jos ei tämän viikon aikana tuu aika postissa. Meidän sairaalan polilta ajat tulee vieläpä aina melkein kuukautta ennen.. Onneks kävin alkuraskauden ultrassa olisin muuten jo ihan hermoromahduksen partaalla :D
 
Eikö kannattaisi ennemmin soittaa sinne sairaalaan missä se ultra tehdään? :)
Nythän on vissiin postin kulussa vähän ongelmia ku on irtisanottu liikaa väkeä...
 
Eiks teillä päin tuu ohjetta neuvolasta ultraääniseulontoihin? :wideyed:

Meillä tulee. Alakautta tehdään, äitiyspoliklinikalla ja virtsarakon oltava tyhjä. :)


Tänne tuli ohjeena, että rakko oltava täynnä. Kai se on paikkakuntakohtaista? En tiedä yhtään. Kaikki on niin uutta.
 
Ei ole hyvää aikaa, jos on huonoja uutisia [emoji20] Meillä to 22.12. hautajaiset ja sit se ultra 23.12. Et toivotaan edes yksiä hyviä uutisia sille viikolle..
 
Mulle oli tullut NT- aika NetPostiin jo 1.12!! Oon vaan kytännyt oikeeta postia... Onneks muistin että sairaalalta on ennenkin tullut sinne mm epikriisejä. No, aika on onneks jo 22.12. Mieskin sillon lomalla niin pääsee mukaan :)
 
Muuten, omakannasta voi myös näkyä noita aikoja! (vinkkinä jos jollekin ei oo tullu vielä)
 
Meillä vasta 13.1. :smiley-angry017 No, toisaalta, mä olen jo nähnyt kerran tyypit ja ensi viikolla näen ehkä uudestaan jos neuvolalääkäri ottaa ultran mukaan, eli ehkä mä jotenkin sinne asti kestän. Mutta mieluusti oisin kyllä aiemminkin ultraan mennyt. Viikkoja sillon kasassa 13+1.
 
Meillä vasta 13.1. :smiley-angry017 No, toisaalta, mä olen jo nähnyt kerran tyypit ja ensi viikolla näen ehkä uudestaan jos neuvolalääkäri ottaa ultran mukaan, eli ehkä mä jotenkin sinne asti kestän. Mutta mieluusti oisin kyllä aiemminkin ultraan mennyt. Viikkoja sillon kasassa 13+1.
Lohduttaudu sillä et ku on identtiset kaksoset, ni loppuraskauden saat si ravata ultrassa viikon-parin välein. :D
 
Niin no, onko se sitten enää siinä vaiheessa niin luksusta kun maha painaa puolikkaan hevosen verran ja kokoakin luultavasti sen verran :D
 
Ei varmaan enää siinä kohtaa, mut muut saa kuitenkin vaan nt-ultran ja ru:n. Mun käsittääkseni mono-di kaksosraskaudessa seurataan hyvin tiiviisti lasten kasvua ja virtauksia yms. Et nt-ultran jälkeen jopa kahden viikon välein ois ultrat. Ja lopussa sit useammin.
 
Takaisin
Top