NT-ultra

Musta on jännä oikeesti, että noita tehdään 11+ lähtien. Just lueskelin noita viikko juttuja, että 12+ aikana vasta keskenmenon riski pienenee huomattavasti. Itellä onneksi np-ultra 12+ viikolla.


Meillä ei onneks tehdä aikaisemmin noita.

Ja tsemppiä pähkinä hyvin se menee! Tuuha heti kertoo :)
 
Mun on nt 11+6, tosin jos oon oikein ymmärtänyt, niin sen jälkeen mulla on ultrat n. 2:n viikon välein. Kun on riskiraskaus ja vielä kaksosraskauksista se vähän riskimpi tapaus ku on yhteinen sikiöpussi ja istukka. Onneks on sentään vissiin ne omat vesikalvot. :)
 
Ensi viikon perjantaina ultra, jännittää jo nyt! Viime raskaus oli oireita täynnä, enkä missään vaiheessa epäillyt raskautta. Mutta nyt, oon lähes oireeton, enkä kertaakaan oo vielä päässyt edes sykkeitä kuuntelemaan, joten oon vähän epäileväinen...

Jotenki pakko vaan malttaa nyt odottaa ja toivoa että siellä olisi kaikki kunnossa. Kaikille muillekin hurjasti tsemppiä ultriin! :)
 
Balacenia, on kyllä varmasti iso asia että teille tulee kaksoset! Ja olihan täällä joku muukin vai jopa useampia kaksosraskauksia? Itse en osaa ees kuvitella miltä tuntuisi jos yhtäkkiä saisi kuulla että sikiöitä oiskin kaksi. :D mutta ihana juttu, kaksi pientä kerralla :)
 
Tsemppiä pähkinä ultraan! :)

Esikoisesta ultra oli 11+1 kun paljastuikin silloin pienemmäksi mitä onkaan. Onneks oli sit kuitenkin tarpeeks iso ettei tarvinnut uutta aikaa varata.
 
Mulla keskiviikkona!! Oon kyllä kiitollinen, että pääsen sinne ihan kohta, pitkä aika ollut odottaa ensimmäistä ultraa. Mulla on sillon 11+4. Ja luulen ettei tähän keskenmenoriskit tms vaikuta vaan se, että 11+ viikosta alkaen pystyvät nähdä ultrassa ne asiat mitä aikovat siellä nyt katsoa. Eipä raskaus ole varmoilla vesillä ikinä, mitä vaan voi sattua millon vaan. Mutta luottavaisin mielin eteenpäin ja tulisipa ke nopeasti!
 
Balacenia, on kyllä varmasti iso asia että teille tulee kaksoset! Ja olihan täällä joku muukin vai jopa useampia kaksosraskauksia? Itse en osaa ees kuvitella miltä tuntuisi jos yhtäkkiä saisi kuulla että sikiöitä oiskin kaksi. :D mutta ihana juttu, kaksi pientä kerralla :)
Oon kyllä edelleen vähän järkyttynyt. :D ja pelottaa, et miten sitä pärjää, kun meidän esikoinen on tosiaan max 1,5v sit ku tuplat syntyy....

Balinalle ja jollekin muullekin oli tulossa identtiset kaksoset. Eli ainakin kolme kaksosraskautta on. :)
 
Tsemppiä kaikille joilla ultra tässä lähiaikoina! Tulkaahan kertomaan sitten kuulumisia :)
Meille ei ole vielä tullut edes kutsua, kun eka neuvola oli vasta, mutta menee tammikuun ekalle tai tokalle viikolle, kun nyt vasta 9+..
 
Oon kyllä edelleen vähän järkyttynyt. :D ja pelottaa, et miten sitä pärjää, kun meidän esikoinen on tosiaan max 1,5v sit ku tuplat syntyy....

Balinalle ja jollekin muullekin oli tulossa identtiset kaksoset. Eli ainakin kolme kaksosraskautta on. :)

Jep :D varmaan kaikilla on se arki alkuun vähän kaoottista, varsinkin jos on jo isompia lapsia. Mutta niin sitä aina puhutaan että äkkiä ne rutiinit löytyy. Ja sitten kun teidän tuplat alkaa enempi kiinnostua ympäristöstään, niin heistähän on toisilleen tosi paljon seuraa :)
 
Takaisin
Top