Mun paras kaveri kieltäytyi liittymästä takaisin kirkkoon ja eroamasta pelkän kummiksi tulemisen takia. Henkilökohtaisia juttuja tietty. Riparia en kehtaisi vaatia ketään käymään (kävin itse aikuisriparin ennen häitä ja siinä oli kyllä hommaa), mutta jos riparin on aikanaan käynyt ja myöhemmin kirkosta eronnut, niin käsittääkseni riittää pelkkä ilmoitus takaisin kirkkoon liittymiseen.
Tota en tiennykkään et aikuisripari on jotenki haastava luulin et samantyylinen ku normikin.
En tiedä miten suhtautuisivat jos ilmoittaisi suoraan olevansa ateisti, enkä mä ainakaan pyytäisi ketään valehtelemaan tuollaisessa asiassa.