Onko kenelläkään lähipiirissä ollut Stella nimistä tyttöä? Olemme miettineet kyseistä nimeä lapsellemme, mutta epäilyttää saattaisiko tuosta nimestä kuulla pilkkaa (rakas Stella, hienostella jne näitä on paljon). Onko kokemuksia tai mielipiteitä? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siksi jätettiin kokonaan pois sen sijaan että olisi laitettu toiseksi nimeksi. Jos joskus tulee pikkusisko niin Stella otetaan kyllä ilman muuta uudelleen pöydälle. :)
Meilläkin nimi ilmoitettu jo aikapäivää sitten maistraattiin ja kuun lopussa nimiäiset. Kotona pidetään ja tehdään tarjottavat itse. Saatiin viikonloppuna jopa aikaiseksi tilata nimiäiskortit ja häitten kiitoskortit, hääthän oli jo kesäkuun alussano helppo postittaa molemmat samalla kertaa joille ei saa käteen annettua.
Entäs Tuulia tai Tuulikki? Jos meille ois tullu tyttö niin yks vaihtoehto oli Vieno Tuulia ja kutsumanimi Tuulia. Tai sitten kutsumanimi Tuuli, joka on toisena nimenä ja ensimmäinen etunimi joku muu. Onhan noita vaihtoehtoja, tai antakaa maistraatin päättääEi hitto... Ei tuu meijän tytölle nimeä. Mies on näköjään päättänyt nimen ja kutsuu tyttöä sillä ja mä en tykkää siitä nimestäsiis Tuuli. mikään ei kelpaa mitä mä ehdotan. Mä sanoin että toi nimi sais olla toisena nimenä... Ja ehdottelee tyyliin Sini-Tuuli, Taika-Tuuli... ym. Ratkaisuja. Koko Tuuli nimi ei jotenki sovi ja tota väliviivaa karsastan...
Mä haluisin sellasen nimen joka kuulostaa molempien mielestä hyvältä... Muutama potentiaalinen ehdotus ollu mut ei tyttö näytäkkään niiltä. Elsa oli aika vahvoilla hetken kunnes mulle tuli muotiniminpaniikki. Aava oli toinen ja varmaan koululuokalla näitäkin useampi... "Hildur" typy on ollu tähän astija raukka varmaan saa sen kastenimekseen jos ei äiti ja isi pääse pian yhteisymmärrykseen....
Syyskuisista huutelen. Meidän tytön nimeksi tuli Stella ja nimeä miettiessä pyöri päässä juurikin samat ajatukset että onko nimestä sitten helppo tehdä tyhmiä väännöksiä. Mutta asia on juuri kuten tuossa edellinenkin sanoi - jos asiaa vain siltä kantilta miettii niin ihan mistä tahansa nimestä saa kiusaamista/pilaa aikaiseksi. Nimi on kuitenkin tosi kaunis, joten siitä vaan! :)