Neuvola: paino 99,3 (oma vaaka 30 min aiemmin 96,3! :D).
Pissa puhdas, vauva ylhäällä ja sf 35 (rv 38+6). Lähete äippäpolille kokoarvioon viikon sisällä.
Huolissani tosta että on vielä ylhäällä, vaikka mun maha roikkuu..
Mutta, leikin itse terveydenhoitajaa ja selvitin että 2. Synnyttävillä lapsi ei välttämättä laskeudu ollenkaan kuin vasta synnytyksessä.. Ois ollut tääkin kiva kuulla neuvolassa, mutta minkäs teet. Ja toiseksi, olen menettänyt toivon koko synnytyksestä, eiköhän tässä käy vaikka mitä vielä päin mäntyjä.
Huoah, tää hyppää taas pyörän selkään, sen jälkeen tekis mieli itkeä kun ärsyttää niiiiiiin perhanasti että saan olla se onnekas, joka kerää kiloja jo luonnostaan tässä tilassa ja pääsen vielä nauttimaan aika varmasti yliaikaisuuden turvotuksesta (jotka ovat kuulemma huimat, 3 kg + päivä, kuulin yhdeltä äidiltä, joka ei sairastanut rd:tä eikä myrkytystä, yliaika vaan toi joka päivä 2-3 kg lisää painoa kun oli tällainen nesteenkerääjä kuten minä).
Joo, nyt jos polkisi sen 1 h pyörää, sehän menee jo työstä kun ilman sitä mulla on pintaturvotus niin hurjaa etten pysty katsomaan peiliin.
Kyllä tässä on miettinyt kaiken keskellä, että miten sitä uskaltaa ikinä lisääntyä enää, jos tulee toisen ongelman jälkeen aina uusi ongelma (esikoisen aikana oli niin kovat selkäkivut ja liitoskivut etten voinut liikkua kunnolla.. Ja nyt tää turvotus ja suonet sun muut ihanat neuvolantädit).
Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app