Neuvolat ja ultrat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hanssu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mannaryyni oot ollu mielessä koko päivän kun sua ei oo näkyny! Mikä on pielessä?

Ehditkin jo vastata, mutta siis myrkytystä vissiin epäillään niinkö? Hyvä että vauvalla vaikuttaa olevan kaikki kuitenkin hyvin!

Ei ainakaa sanonu mitään myrkytyksestä, kun oli pissa kuitenkin ok. Eipä se mittään oikein sanonukaa, et mikä vois olla. No huomenna nährään sit. Oli vähän puhetta käynnistyksestäkin.. Mutmut huomenna tosiaa oon fiksumpi täs asiassa.

Voimia Mannaryyni, onneksi ottavat sut polille, pääset tarpeen vaatiessa hoitoon!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Toivottavasti sulla lähtis nyt vaan synnytys käynnistymään luonnollisesti ni pääsisit tuskista :/

Kiitos kaikille huolen pidosta ja tsemeistä :) Mut tää poistuu taas nyt koneelta pötköttelee, kun ei jaksa hirmusest olla pystyssä..

Lepää, mannis! Hyvä, että vauvalla on kaikki hyvin, ja jos päätyvät käynnistämään niin siellähän on jo ihan maailmaan valmis tyyppi.

Neuvolalääkärissä käyty + th. Se vasta käynti taas olikin, kun terkka alko kaivamaan esiin veriputkiloa. Olin eri terkalla, koska lääkäri sijaitsee eri paikassa, kun normineuvolani. Noh... Sanoin, että olen menossa tänään labraa josta multa otetaan jo kyseinen koe (rh negan takia). Jouduin taas kertomaan stoorin, että musta pitää ottaa koe avoneulalla, koska vakuumineulla se ei oo koskaan onnistunut. Siinäpä terkka taas selitti, että näytä nyt suonias ja hän on kyllä ottanu tänä aamuna jo yheksän muutakin verikoetta. Miks kukaan ei mua usko ja tökkivät mua ihan turhaan?! Terkan mukaan heille on tullut uusi sääntökin, ettei avoneulalla saa ottaa tätä koetta, ettei tulisi virheellisiä tuloksia. Oma terkkani oli eri mieltä, kun kävin hänen luonaan vielä puhumassa asiasta. Noh, tästä kerrasta kieltäydyin ja varmaan nyt loukkasin hänen ammattiataitoaan. Labrassa onneks uskottiin ja verenotto sujui ongelmitta. Anteeks avautuminen ...

Tänään mennään 36+3, lääkärin mukaan paikat kiinni eikä ole merkkejä pehmenemisestä. Ultralla mittailtiin kirppua ja painoarvio oli 2528g. Sf 31. Voitte kuvitella, että verenpaineeni pompsahti terkan kanssa väittelystä ja eka mittaus oli jtn 160/101. Nyt kotona mittailin ja lukemat oli mielestäni normaalit.

Voimia ja tsemejä,Mannaryyni! Toivottavasti saat huomenna selvyyden olotilaasi ja synnytys lähtisi jo vauhtiin. Lepoa vaan jos siltä tuntuu :)

Multakin aina joutuvat tekemään töitä,että saavat verta,koska mulla kyynärtaipeesta löytyy huonosti suonet. Kun multa otettiin viimeks toi samainen verinäyte,ei terkka saanut multa vaikka kokeili molemmista taipeista. Sit se passitti mut labraan,josko ne sais. Kiva juttu kun koskaan ei selviä yhellä neulan tökkäsyllä :(

Tänään tuli postissa kutsu synnytystapa-arvioon, joka olis reilu viikon päästä. Sillon tulee just täyteen rv 37, ja aloinki tässä maalailemaan piruja seinille. Salee siel ultrassa selvii et vauva on jo niin iso et ne päättää samalla käynnistää synnytyksen.. Apuuva. Eiks Cedju sulla käyny jotakuinkin näin?

Multakin aina joutuvat tekemään töitä,että saavat verta,koska mulla kyynärtaipeesta löytyy huonosti suonet. Kun multa otettiin viimeks toi samainen verinäyte,ei terkka saanut multa vaikka kokeili molemmista taipeista. Sit se passitti mut labraan,josko ne sais. Kiva juttu kun koskaan ei selviä yhellä neulan tökkäsyllä :(
En oo sitten ainoa maailmassa, luulis niitten tajuuvan vähemmällä. Auttaskohan suakin toi avoneulalla otto?

Niin,tiedä sitä sitten. Täytyy pitää mielessä. Onneks ei toi neuloilla tökkiminen tai verenotto tee huonoa. Toivottavasti ei sitten synnärillä tarviis niistä mitään ottaa.

Suurena pidetään syntymähetkellä 4,5 kiloista vauvaa, että älä Lälly nyt murehdi etukäteen :)

Kyllä noi Mannaryyni kuulostaa vahvasti raskausmyrkytysoireilta vaikka pissa oliki puhdas. Muita selkeitä oireita kuitenkin on. Lepäät nyt ja huomenna olet taas vähän viisaampi.

Tuli tuosta Lucyn seikkailusta mieleen, että mun toinen rh-testi oli myös negatiivinen. Uutisena positiivinen, koska vasta-aineita ei ole kehittynyt. Yksi murhe vähemmän!

Mannaryynille tsemppiä!

Tsempit mannaryyniskälle!! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Ai niin, Rh-testi... Kai ne ilmottais, jos ois jotain? Enpä oo muistanut soitella tulosten perään.

Takaisin