Synnytyslääkäri tavattu. Kaikki kunnossa kuten aattelinkin, paikat kiinni mutta hyvässä vaiheessa kuulemma näille viikoille,tänään36+5. Aluksi tunnusteli mahaa ja ultrauksen alussa jo sano että vähän normaalia isommalta vaikuttaa. Pulssi nousi mulla pikkasen! Mutta sit kävi ilmi et lekuri olikin mennyt viikoissa sekaisin ja luuli mun olevan vasta jollain viikolla 34 tms. Helpotus! ! Eli arvioksi tuli 2900g ja menee kuulemma ihan keskikäyrällä, jei! Tietty noi on suuntaa antavia niinku sf-mittakin mut helpotti mun oloa kuitenkin.
Pää on alhaalla ja sanoi ettei se kyllä sieltä enää mitenkään käänny, sen verran on jo kiinnittynyt. Kovasti bebe möyrys ultratessa, ei tainnut tykätä ku häntä anturilla kovin paineltiin...
Siellä oli kans joku kandi tms lekurin ja kätilön lisäksi, sai hänkin ronkkia ja ultrata. Olivat kiitollisia ku annoin sillekin luvan osallistua, en tiedä sit kuinka moni kieltää. Ei mua haitannut, sama se käykö siellä yhden vai kahden sormet- yhtä epämukavaa se silti on ja siitä on ehkä sit jotain hyötyäkin sille :D
Ja onneks mut on isketty tonne naikkarille synnyttämään. Ilman autoa ei kauheesti nappais matkustaa esim Lohjalle tai Porvooseen asti! Kiva taksimaksu muuten tulis...
Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app