Mä stressaan jo etukäteen siitä, jaksanko siivota ennen sitä kotikäyntiä (meillä on siis visiitti vaan vauvan syntymän jälkeen). Meillä on luultavasti paikat silloin varsin mullinmallin, ja mies ei ole yhtään vieraskorea, mä taas olen... joten varmaan yritän hormonipäissäni patistaa sitä siivoamaan, ja se ei yhtään tajua miksi asia on mulle tärkeä.
Kun on ollut kaikkia perhesurmia ja lapsenkidutustapauksia, niin tajuan varsin hyvin että jotain kautta sitä perheiden hyvinvointia on pakko tarkastaa. Kaikki kun eivät tule oma-aloitteisesti kertomaan ongelmistaan. Meidänkin naapurissa on aikanaan asunut narkkariperhe, jonka vauva olisi ehkä päässyt isältään turvaan aikaisemmin, jos neuvolasta olisi käyty vierailuilla... Joten tulkoot, vaikka sit mulle tulisikin vierailusta pölykoirastressi.
Kun on ollut kaikkia perhesurmia ja lapsenkidutustapauksia, niin tajuan varsin hyvin että jotain kautta sitä perheiden hyvinvointia on pakko tarkastaa. Kaikki kun eivät tule oma-aloitteisesti kertomaan ongelmistaan. Meidänkin naapurissa on aikanaan asunut narkkariperhe, jonka vauva olisi ehkä päässyt isältään turvaan aikaisemmin, jos neuvolasta olisi käyty vierailuilla... Joten tulkoot, vaikka sit mulle tulisikin vierailusta pölykoirastressi.
Mä en tiedä mitä mun nyt pitäis ajatella, oon jotenkin sekaisin koko jutusta. Olin vielä tosi hyvillä mielin siellä ja nyt kotona iski joku "apua, mitä mä teen" -hetki.
Tsemppiä ja oot varmasti päästäsi pyörällä!