Stiinaliina
Vauhtiin päässyt keskustelija
Onks teillä varhaisultraa :)Mitä sillon olisi viikkoja, jotain 8 kieppeillä? :)
Muoks. Karkasi. Onko teillä siellä varhaisultra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onks teillä varhaisultraa :)Mitä sillon olisi viikkoja, jotain 8 kieppeillä? :)
Muoks. Karkasi. Onko teillä siellä varhaisultra?
Onks teillä varhaisultraa :)
Soitin eilen neuvolaan, ja sain ajan vasta 24.3. Onko ennen ollu jotenki aiemmin noi ajat, esikoinen 2011 ja toinen 2014 syntyneet enkä muista että olis näin kauaa jouduttu odottamaan ekaa aikaa
Lisäks terkka mainitsi että voi olla kohdunulkoinen kyseessä koska mulla on mahakipuja, ja nyt onki sitte siitä saakka kummitellu se mielessä Pakko varmaan maanantaina soittaa tk ja pyytää aikaa ultraan koska en saa nyt enää mielenrauhaa tästä asiasta
Vitsi että harmittaa noi terveysalan ammattilaisten ajattelemattomat letkautukset! Tutkimatta spekuloidaan vaan surutta menemään. Mur.Soitin eilen neuvolaan, ja sain ajan vasta 24.3. Onko ennen ollu jotenki aiemmin noi ajat, esikoinen 2011 ja toinen 2014 syntyneet enkä muista että olis näin kauaa jouduttu odottamaan ekaa aikaa
Lisäks terkka mainitsi että voi olla kohdunulkoinen kyseessä koska mulla on mahakipuja, ja nyt onki sitte siitä saakka kummitellu se mielessä Pakko varmaan maanantaina soittaa tk ja pyytää aikaa ultraan koska en saa nyt enää mielenrauhaa tästä asiasta
Mä kävin päivystyksessä kovien kipujen takia. Päivystävä lääkäri sanoi että kohdunulkoisessa kipu yleensä kasvaa kokoajan tunti tunnilta. Itsellä siis oli kova repäisykipu joka jäi jomottamaan, raskaus on kohdussa ihan eri puolella kuin kipu, mutta sillä puolella oli keltarauhanen munasarjassa. Toivottavasti tämä tieto helpottaa edes vähän. Ja tosiaan kaikenlaiset pienet kivut ja jomotukset ovat normaaleja ja kertovat kohdun kasvusta.Soitin eilen neuvolaan, ja sain ajan vasta 24.3. Onko ennen ollu jotenki aiemmin noi ajat, esikoinen 2011 ja toinen 2014 syntyneet enkä muista että olis näin kauaa jouduttu odottamaan ekaa aikaa
Mulla eka varsinainen neuvola kahden viikon päästä, 9+2. Oon tosiaan neuvolassa käyny varhaisultrassa jo mutta tuollon katotaan varmaan sitte ne perustiedot taas kohdilleen ja varataan aika verikokeisiin. Saakohan vielä paperisen neuvolakortin, ainakin viime keväänä täällä vielä sai :)
Mitä?! Eikö sitä vihkoa enää saa? Se oli nii jännä seurata sitä. Mulla on edellisetki vielä tallessa.
Mä koitan muistaa ensiviikolla tulla kertomaan, mutta en ainakaan ole saanut mitään tunnuksia ja esitietolomake annettiin paperisena.Varmaan riippuu paikkakunnasta, mutta olisi kyllä mielenkiintoista tietää onko paljonkin vielä paikkoja, joista sen saa?
Mitä?! Eikö sitä vihkoa enää saa? Se oli nii jännä seurata sitä. Mulla on edellisetki vielä tallessa.
Täällä muuten kans on ollut sairaalalla ja neuvolalla eri käyttöjärjestelmä, mut nyt oon kuullut että nyt kaupungille ja sairaalalle tulis sama järjestelmä. Eli olisko tännekin tulossa sähköinen neuvolakortti joskus en ainakaan ole kuullut että vielä olis. Haluaisin todellakin vielä sen perinteisen!Joo riippuu paikkakunnasta, muutamissa isommissa kaupungeissa käsittääkseni ainakin siirrytty tuohon sähköiseen. Veikkaan että täällä on vielä paperinen myös siksi, koska lähin synnäri on eri sairaanhoitopiirin puolella ja niiden järjestelmät ei aina ihan synkkaa. Kortilla siirtyy ainakin kaikki info kätevästi edelleen :)