Rinttastiina
Sukkela juttelija
Meillä sama terkka kulkee läpi raskauden aina lapsen kouluikään saakka. Siksi nyt olenkin vaihtamassa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä sama neuvolapäiväIhan hirviää lukea miten teitä on kohdeltu km\kkm tilanteissa
Mulla jatkuu entisen terkkarin kanssa asiakkuus ja hän on ollut kyllä ihan hirmu ihana. Kovin lumoutunut meidän esikoisesta, joten aika kiva että hän on tässä toisessakin mukana jo raskaudesta lähtien (meillä vaihtui viimeksi neuvola kesken prosessin kun muutettiin).
mä rupesin nyt myös miettiin tuota varhaisultraa, että Saisko mielenrauhan jos kävisi. Meillä on eka nla vasta 2.3 ja tuntuu että siihen on yksi pieni ikuisuus.
Meillä sama neuvolapäivä
Pitiköhän ennen ensimmäistä neuvolaa käydä jo jossain verikokeissa?Ekalla neuvolakäynnillä päästy jo käymään ja oli ihana kokemus. Arvostan suomen neuvolajärjestelmää ja siitä kyllä oon tosi kiitollinen. Ihanaa, että lapsestamme pidetään huolta heti alusta asti. Ja itselleni oli tärkeää päästä käymään siellä juttelemassa, kuulemassa verikokeen tuloksia ja kuulla, että kohdun kasvu jo tuntui hänestä. Se helpotti oloa. Taitava ja ihana neuvolatäti onneksi saatiin.
Pitiköhän ennen ensimmäistä neuvolaa käydä jo jossain verikokeissa?
Ei tarvitse, lähetteen saa ensimmäisellä käynnillä. N. rv10 otetaan ne sikiöseulontaverikokeet.Pitiköhän ennen ensimmäistä neuvolaa käydä jo jossain verikokeissa?
Kiitos,näin sitä on pihalla vaikka kolmas raskaus onkin kyseessäEi tarvitse, lähetteen saa ensimmäisellä käynnillä. N. rv10 otetaan ne sikiöseulontaverikokeet.
Itselläni on kilpirauhasen vajaatoiminta ja sain lähetteen labraan kun soitin, heti annos osto lääkkeeseen ja verikokeet ennen ensimmäistä neuvolaa.
Kunhan nyt muistaisi sen ensimmäisen neuvola-ajan varata :banghead:
Mä oon soittanut aina heti mut mulla on perussairaus jonka lääkitystä nostetaan heti plussasta ja tarviin labralähetteen ennen ekaa käyntiä. Yleensä haluavat ekalle käynnille joskus rv8 jotta saadaan laitettua lähete seulonralabroihin rv10. Nyt voi olla ajat vähän tiukassa...Milloinhan sitä kehtais alkaa soittamaan ku vasta oletettu rv 4+1
Milloinhan sitä kehtais alkaa soittamaan ku vasta oletettu rv 4+1
15.3 ekaan neuvolaan
Jotain kasin kieppeillä joo ja ei oo mut mä kyllä maltan koska totesin että en ite voi sille mitään jos se kesken menee :banghead:Mitä sillon olisi viikkoja, jotain 8 kieppeillä? :)
Muoks. Karkasi. Onko teillä siellä varhaisultra?