Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla huomenna eka neuvola käynti, vaikka ensipuhelu oli jo tosi kattava. Verenpaineet on taas tosi alhaalla, saa nähdä mitä saa huomenna mitattua. Pahoinvointi on helpottanut parin päivän aikana Ei kai paineille mitään kummosta ees tehä, aiemmissa kun raskauksissa ollu niin alhaalla et oon pyörtyilly milloin missäkin.
Ainiin ja haluan jakaa tän nyt teille... Neuvolassa kysyttiin, että olenko treenannut lantionpohjan lihaksia ja kerroin, että oon kuullu sellasesta laitteesta millä voi treenata ja samalla pelata sellasia minipelejä. Se firman mainokset pomppii mulla koko ajan Facebookissa, niin siksi sitä koko ajan mietin. Selitin suu vaahdossa siitä, että kuin mahtava juttu se on, koska pidän peleistä. Tajusin sitten, että se neuvolan ihminen oli ihan silleen, että mitä toi selittää ja mun puoliso vaan yritti pidätellä nauruaan. Lopuksi se neuvolan ihminen vaan sanoi mulle, että ”kyllä niitä lihaksia voi treenata ihan ilman mitään laitteita”. Hän ei sit innostunu...
Mulla pyörii kanssa sama mainos ja mietin pitäisikö oikeasti ostaa. Oon NIIN huono tekemään noita lantionpohjanlihaksia ja mulla on jopa pieni laskeuma, joka tarvitsisi paljon jumppaa. Muistan ehkä kerran viikkoon tehdä harjoituksia Sama tilanne ollut aina, esikoisen odotusaikana tuli treenattua kerran viikkoon mammajoogassa, mutta muuten en ole kyllä kauhean ahkera ollut niitä treenaamaan.
Meillä oli tänään eka neuvolakäynti. Ensi viikolla menen labraan ja loppuviikosta saan itse varata netistä ajan nt-ultraan kun lähete on mennyt perille. Hoitaja kysyi, halutaanko, että hän kokeilee löytäisikö heidän dopplerillaan sikiön sykkeen. Varoitteli kuitenkin kovasti, että näillä viikoilla (9+2) syke ei välttämättä heidän laitteillaan vielä kuulu. Aika kauan pitikin etsiä, mutta kyllä sieltä lopulta löytyi hetkeksi ihan selkeä pikkusydämen jumputus Tän voimalla jaksaa varmaan nyt taas odotella muutaman viikon seuraavaa ultraa.
Joskus oli, että jos kaksi kolmesta täyttyy eli ylipaino, ikä ja sukurasite. En tiedä, miten nykyään. Mulla täsmää kaikki kumminkin niin kahdesti joutuu.
Saattaa olla, että jos olisi kerta vaan tiedossa, niin muistaa puhua asiasta vasta tulevilla käynneillä?
Meillä oli tänään eka neuvolakäynti. Tuli nyt mieleen, että terkka ei puhunut sokerirasituksesta mitään? Eikö sinne kuitenkin passiteta kaikki yli 25v odottajat, vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
Oletko uudelleensynnyttäjä? Mulle sanottiin neuvolassa, että ei tarvita sokerirasitetta, koska esikoisen raskaudessa olin, eikä sillon ollut mitään sokeriprobleemia. Noista kriteereistä ei itsellä täyty kuin ikä. Ainoastaan jos neuvolassa pissaa sticksattaessa ilmenis jotakin huolta, niin sitten saan lähetteen rasitukseen.
Ensimmäistä odotan! Mulla täyttyy noista kolmesta vain ikä. Joskus tosin paastosokeri on ollut itselläni koholla, mutta en huomannut tätä sanoa - en tiedä onko merkitystä.
Neuvolareissu sujui niin, että oksensin mennen tullen. Terkka kehotti jo miettimään tiputukseen lähtemistä jos jatkuu, kun nestehukka vaikuttaa olevan jo aika pahalla mallilla.
Miten Jannn:illa meni eilisen käynti,onko kaikki hyvin? Ja kellä olikaan se ultra käynti jossa mietittii voisko olla kaksoset, löytykö yks vai kaks?