Me muutetaan toisen neuvolaterkkarin alueelle, mut terkkari ei vaihdu, ku kysyttiin terkkareitten esimieheltä lupa pitää sama terkkari. Sama on ollu jo esikoisen raskauden alusta asti.
Kiitos! Pitää varmaan itsekin kysellä jos sais pitää saman.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me muutetaan toisen neuvolaterkkarin alueelle, mut terkkari ei vaihdu, ku kysyttiin terkkareitten esimieheltä lupa pitää sama terkkari. Sama on ollu jo esikoisen raskauden alusta asti.
Nyt vähän levollisemmin mielin kohti parin viikon päästä koittavaa ultraa.Mulla on seuraava neuvola ens viikon torstaina. Varaakohan se si samalla lääkärille ajan ku eiks neuvolalääkärille mennä joskus rv16 paikkeilla? Nyt menos 13+2
Kyllä mulle varattiin jo ekassa neuvolassa lääkäriaika, en oo laskenut viikkoja tarkalleen mut mulla se sijoittuu about viikolle 18-19.Mulle ei ole terveydenhoitaja puhunut neuvolalääkäristä vielä mitäänNyt kaksi käyntiä takana, seuraava aika muistaakseni 20.3. ja rv 14+2 tällä hetkellä. Pitäiskö tässä huolestua?
Mulle ei ole terveydenhoitaja puhunut neuvolalääkäristä vielä mitäänNyt kaksi käyntiä takana, seuraava aika muistaakseni 20.3. ja rv 14+2 tällä hetkellä. Pitäiskö tässä huolestua?
Luin Kelan sivuilta, että äitiysavustuksen ja myös äitiysrahan hakemiseen tarvitaan "raskaustodistus, josta selviää, että raskaus on kestänyt 154 päivää ja että olet käynyt terveystarkastuksessa ennen viidettä raskauskuukautta. Saat todistuksen lääkäriltäsi tai neuvolastasi".Meillä ainakin 2 lääkäri aikaa jos raskaus etenee normaalisti. Ja eikös lääkäri pidä olla ennen viikon 16 loppumista että voi hakea äitiysavustuksen/äitiyspakkauksen? Vai oonko ymmärtänyt väärin?