Neuvolahommia

Eka neuvola käynti oli tänään 10+2 viikolla (tai 11, miten se nyt täytyis oikeesti merkitä, vielä ihan pihalla kun ensimmäinen on tuloillaan :D). Ja voi että helpotti, kun kuuli pienen kyytiläisen sydänäänet, kun ei juurikaan mitään oireita ole ollut, pienen väsymyksen, etovan olon ja rintojen arkuuden lisäksi. :happy: Neuvolantäti oli kyllä aivan ihana, helppo oli jutella ja sai olla ihan rennosti ja huoletta! Ensi viikolla otetaan verikokeet ja pissanäytteet ja huomenna itse varailen aikaa alkuraskauden ultraan, kun meidän kylällä ei ole ultraan mahdollisuutta.

Niin me tosiaan muutettiin tänne edellisen syntymän jälkeen niin mulla mitään käsitystä miten tää Sipoon homma toimii;)

Äippäx5 , ultra on porvoon sairaalassa jos siis haluat, se on lähimpänä. Synnytyspuoli siellä lakkautettiin. Itekki muutin Vantaalta tänne viime vuonna :)

Äippäx5 ja sit saat päättää meetkö synnyttää naistenklinikalle, jorviin vai kotkaan.
Ja ultraan et menetkö porvoon sairaalaan vai naistenklinikalle vai oisko ollu Jorviin.

Ahaa, sehän kätsyä:) voikos sen synnärin sit valita naikkari/Jorvi? Haluisin kovin Jorviin kun se mulle tuttu, kaikki likat syntynyt siellä;) aivan ihana henkilökunta siellä<3
Tää Sipoo on kyl ihana paikka asua, ihanan landee verrattaen Espoon keskukseen :D rauhallista...

Täälläkin on huomenna eka neuvola. En ole vielä kertaakaan jutellut neuvolantädin kanssa, koska ajanvarauksenkin hoidin toisen neukun kanssa. Toivon todella, että kemiat mätsää edes jollain tasolla.

Oon itsekki miettinyt jorvia, viimeks synnytin kättärillä.
On tää aika maalla, mä asun about 5km Söderkullasta.
Jorvin yhteyteen aukes nyt uus espoon sairaala. Eli siel mis ennen on synnytetty niin ne ei enää ole ne tilat. Näin terkka mulle sano et se systeemi on nyt muuttunu. Ite esikon siellä kans synnyttäny.

Jorvin yhteyteen aukes nyt uus espoon sairaala. Eli siel mis ennen on synnytetty niin ne ei enää ole ne tilat. Näin terkka mulle sano et se systeemi on nyt muuttunu. Ite esikon siellä kans synnyttäny.

https://www.lansivayla.fi/artikkeli...-uuteen-sairaalaan-yha-useampi-aiti-tai-perhe

Ymmärtäisin näin että siellä sydeemät paremmat ja soolo huoneet;) haluaisin silti sinne... mitä sen uuden ”siiven” läpi käppäillyt niin siistiltä näyttää:)

Takaisin