Neuvola

Eli ollaan samassa piinassa neuvola/ultra hommien suhteen...tää on miun eka raskaus.:dummy1:..toivotaaan että kaikki menee hyvin:dummy:
 
Minulla eka neuvola 7.12 ja sillon viikkoja 7+3/4 nyt 4+4..jännittäääää hirveesti....onko mahallista käydä ennen joulua ultrassa nii sais kuvia?

Toki voit mennä yksityiselle varhaisultraan, mutta sen saattaa joutua maksamaan itse. Niskapoimu/-turvotus-ultra on yleensä vasta suunnilleen viikolla 12 eli taitaa mennä tammikuulle.

Hassua, mullakin nyt 4+4 tänään ja neuvola on 7+4/5


Minullakin on tänään 4+4, mutta ensimmäisen neuvolan sain vasta 22.12. eli 9+5 [emoji52] Pittää vain jaksaa odotella.
 
Kyfi, eka on mullakin

Triokide Mä luulin että mullakin ois mennyt neuvola myöhäisemmäksi. Olin ihan yllättynyt kun aika niin aikaisin!

AR mulla on 4.12 eli 7+2
 
Ensi maanantaina eka neuvola, 7+1. Oman alueen neuvolassa oli kaikki ajat täynnä joten tää eka varattiin työpaikan lähellä olevaan neuvolaan. Seuraavat toivottavasti sitten omalle.
 
Yritin miettiä ja miettiä, mutta en saa mieleeni. Mikä on AR? :hilarious:

Oon kamala kun tuun näin väliin veikkaamaan, mutta veikkaa ar eli alkuraskaus, oisko kyse alkuraskauden ultrassa, varhaisultra vai millä haluaakaan kutsua [emoji2] tai sitten joku muun alkuraskauden juttu, ensimmäinen neuvola tmv? En tiiä [emoji2]
 
Mulla on ensimmäinen neuvola jo ens viikon perjantaina, viikkoja tulee olemaan silloin 6+4/5. Tuntuu kyllä tosi aikaiselta, mutta eipä tuo kai mitään haittaa :)
 
Ar alkuraskauden ultra. Np/nt niskapoimunturvotus ultra.
 
Ensimmäinen neuvolakäynti takana. Oikein positiivinen fiilis jäi :) ainut toki, että laskevat LA:n sil perinteisellä tekniikalla joten se on nyt virallisesti 1.7 eikä mun laskema 7.7.. no eipä se paljoa heitä ja ultrassahan se sit viel tarkentuu. Mites te muut, aijotteko laskea viikot jne neuvolan vai omien laskujen mukaan?

Tuntuu hurjata et nyt ois jo 7+5, eikä 6+6 vaik välissä on vaan 6pv :hilarious:
 
Mä ainaki aion pysyä itse laskemassani LA:ssa, ellei ultrassa muuta todeta. Mulla on aika pitkä kierto, vähintään 30-32 päivää, ja tiiän milloin oli ovis, niin en anna suurta painoarvoa neuvoloiden "kiekoille". Mulla ois tänään menkoista laskettuna 5+4 ja LA pari päivää aiemmin. Ja kun se todellinen synnytys voi tapahtua 2 viikkoa ennen tai jälkeenki lasketun, ni en mä ainakaan ottaisi noista paineita :)
 
Yritin miettiä ja miettiä, mutta en saa mieleeni. Mikä on AR? :hilarious:

Tulikin jo vastaus sulle, eli alkuraskauden ultra.
Mä kirjottelin itse alkuun aina kaikki ”oikeilla nimillä”, kun en ymmärtänyt lyhenteitä lainkaan. Enkä vieläkään kaikkia. Sit Mä huomasin että on ”tarttunut” lyhenteet omaankin matkaan. :)
 
Sain neuvolaan ajan 21.12 ja sinne on ihan hirveen pitkä aika :D neuvolan mukaan sillon ois rv 9, ja mun laskujen mukaan (oviksen perusteella) ois 9+2. Ei suuri heitto, mutta koska mulla mahollisesti käynnistetään synnytys ennen la, ni mua se vähän häirittee :)
 
Ja taas pääsee sokerirasitukseenki, kahesti. Vaikkei se ny hirveen ällöttävää ookkaan mut silti. En muista kuulukos noi sokerirasitustestit työaikaan samalla tavalla ko ultrat, neuvolat ym raskauteen liittyvät?
 
täh, kuuluuko neuvolat ja ultrat työaikaan? Ok nyt lähtee ihan miinuksina, kun en neuvolakäynneistä halua kertoa
 
Niin mulle sanottiin liitosta.
Toki pyrittävä järjestämään käynnit työajan ulkopuolella, mutta jos tulee käyntejä niin työnantaja ei saa velvottaa korvaamaan menetettyjä tunteja.
Ite teen pelkkää arkiaamua joten poissaoloja tulee, mutta en edelliselläkään kerralla korvannu mitään.
 
Takaisin
Top