Neuvola

Keskustelun 'Heinäkuiset 2018' aloitti Zoria, 23 loka 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Zoria Tuttu foorumilla

Joko porukka on soitellut neuvolaan tai soittelevat kohta?
    Itse meinasin loppuviikosta soitella..
  2. ellami Tuttu foorumilla

Mun täytyy varata 1v neuvola meidän marraskuussa-16 syntyneelle niin kysyn siinä samalla aikaa äitiysneuvolaan. Tällä viikolla meinasin.
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Sporttis Rakastunut foorumiin Marrasäidit 2020 Heinämammat 2018 Heinämammat 2016

Mä meinasin kans loppuviikosta soitella. Jotenkin en haluais näin aikaisin soittaa ja muutenkin oon vähän taikauskoinen, että jos heti alkuun kerron kaikille, niin kuitenkin menee kesken. :D Mut kait mä soitan kuitenkin, kun mun pitäis saada yks reseptikin tälle raskausajalle ja se pitäis mielellään hoitaa aika pian.
  4. tinkanen Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Kai sinne neuvolaan pitää soittaa, vähän vain mietityttää kun esikoinen kyseessä että koska uskaltaa olla varma ja soittaa ? Osaako joku viisaampi ja kokeneempi neuvoa? :)
  5. Sporttis Rakastunut foorumiin Marrasäidit 2020 Heinämammat 2018 Heinämammat 2016

Kyllä sinne ihan hyvissä ajoin kannattaa soittaa. :) Täällä Helsingissä on ainakin niin, että vasta ekan neuvolakäynnin jälkeen saa ajat ultriin. Esikoisen eka neuvola tais olla rv8 ja vähän sen jälkeen sain postissa ultra-ajat. Täysin varmahan ei voi olla vielä pitkään aikaan, mut sit täytyy vaan perua varatut ajat, jos tuleekin keskenmeno. :sad001
  6. Elvi~ Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Meillä on neuvola-aika soitettu. Taitaa olla silloin jotakuinkin rv 7+5..
  7. tinkanen Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Täällä myös vihdoin uskallettu soittaa neuvolaan. Aika samana päivänä kuin ultra eli 10.11 jolloin 6+4 :)
  8. ellami Tuttu foorumilla

Täällä eka neuvola rv 9. Sitä ennen on varhaisultra rv 7, ensi viikolla.
  9. mannikka Ei muuta elämää Helmikuunmammat 2015 Elomammat 2016 Elomammat 2018 Syysmammat 2016

Soittelen varmaan loppuviikosta jos viivat vahvistuu testeissä.. saan varata neuvolan kautta ar-ultraan ajan (rv7) ja sit tietty ensikäyntiajan (jossain rv9).
  10. Sporttis Rakastunut foorumiin Marrasäidit 2020 Heinämammat 2018 Heinämammat 2016

Mulla kans varhaisultra rv 7 (2 viikon päästä) ja eka neuvola rv 9.
  11. Mamma16 Peruskäyttäjä Heinämammat 2018

Meillän on maanantaina marras-16:lla neuvola. Aattelin sitten ennenkö lähetään kysyä neuvolatätiltä uutta aikaa :)
  12. teppis Peruskäyttäjä Heinämammat 2018

Neuvola-aika ja varhaisultra varattu, menivät viikolle 9.
  13. Elvi~ Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Oletteko menossa varhaisultraan yksityiselle? Katoin, että aika monella on aika varhaisultraan JA neuvolaan. Me saadaan sitten ekassa neuvolassa lähete ekaan ultraan. Ei olla ajateltu mennä omakustanteisesti varhaisultraan.

Ihan mielenkiinnosta kyselen :)

Muoks.
    Ja heti kun olin kirjoittanut tänne, huomasin aiheesta uuden keskustelun... joten asiahan selviää sieltä! :grin
  14. mannikka Ei muuta elämää Helmikuunmammat 2015 Elomammat 2016 Elomammat 2018 Syysmammat 2016

Tämä vähän vaihtelee neuvolan ja paikkakunnan mukaan, mutta mie pääsen ar-ultraan neuvolaan aikaisemman km takia.

Yritin itseasiassa tänään soittaa neuvolaan.. on se kumma kun ei puhelintunnilla vastata :rolleyes:
  15. voikukka83 Tuttu foorumilla Kesämammat 2018

Huomenna jos muistaisi varata tytön 3v. neuvolan niin voisi kysyä jos samalla käynnillä hoituu molemmat. :)
  16. kananen Aloittelija Heinämammat 2018

Rv 9 eka neuvola :happy:
  17. ellami Tuttu foorumilla

Ootko muuten tuolla marraskuisten 2016 keskusteluissa ollu?

Täällä kans marraskuinen-16 touhotaapero...
  18. Mamma16 Peruskäyttäjä Heinämammat 2018

Niin täällä palstalla vai. Khyllä mie siellä yhes välis jonku verran pyörin. Ja sit se vähä jäi taka-alalle
  19. siska Ihastunut foorumiin Heinämammat 2018

Varailin tänään ensikäynti aikaa ja mietin, et minkähän takia se on jo 6+6.. tuntuu et olis jotenkin aikaisin. Toki se voi myös olla että oli ajat kiven alla.. tai sit terveystausta vaikuttaa.
  20. tinkanen Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Siska, mulla 6+4, mullei mitää erikoista terveystaustaa, mut täällä oli aika vissiin kivenalla myös :)

Jaa tämä sivu