Neuvola

Huomenna se sitten olisi, eka neuvola! Silloin päiviä laskujen mukaan 8+0, mutta saattaahan tuo toki muuttua hieman vielä ultrassa. Jännittää ihan hirveäsi, että löytyykö sieltä mitään ja onhan kaikki kunnossa jne. Saapa nähdä tuleeko sitä nukutuksi ollenkaan ensi yönä! Toisaalta sitten huomisen jälkeen sitä on varmempi ja ehkä tämä on todellisempaa! :bored:
 
Onnea neuvolaan ihmettelijä. Mulla iski jännitys vasta sillon ultra aamuna. Tuli ihan huono olo eikä ruoka maistunut. Oon semmonen mahalla jännittäjä.
 
Eka neuvola vko 9 nyt menossa 6 vko.. voi tätä odottelua!
 
Eka neuvola ois nyt huomenna, sit selvii se ultrauspaikkakin vois olla jo sen aika, viel ois ne paperitkin täyttämättä neuvolaan onko täällä nyt neuvolas käyneitä ja toista odottavii pälätetäänkö siel taas kaikki alusta et onko käynti kui pitkä?
 
Mitä päätettäviä juttuja meinaat neenuli? meillä ei ainakaan voi/tarvii päättää kun synnytyssairaala.
 
Ööh, en tiiä luitko väärin kirjoitin pälätetäänkö ei päätetäänkö :)
 
Onnea neuvolaan ihmettelijä. Mulla iski jännitys vasta sillon ultra aamuna. Tuli ihan huono olo eikä ruoka maistunut. Oon semmonen mahalla jännittäjä.

Kiitos! Mä jännitän aina unen kautta. Väsyttää, mutta ei nukuta! eikä kieltämättä ruokakaan oikein ole tänään maistunut... Ja nyt sitten saa jännittää vielä reilun viikon lisää! 2.11. Neuvolalääkärille ja siellä myös ultrataan kuulemma. Voi tätä odotusta! Osaisipa sitä vaan olla ihan rennosti...
 
No eipä haittaa mitään, mutta pakko oli oikein oma kommentti käydä tarkistaa ja tavuttaa niin lähellä että äkkiäkös lukee väärin :grin
 
Mä soitin tänään neuvolaan ja sain ajan marraskuun alkuun tutulle terkalle :) puhelimessa th väläytti, et jos mäkin pääsisin lääkärille ultraan raskauden keston määritykseen, kun la voi heittää yli viikollakin.. Ois kyllä ihan kiva, et oikeeseen aikaan oisin seulonnoissa eikä tarvitsis yksityiselle sit mennä tyhjentään lompakkoa..
 
Soitin neuvolaan ja meillä aika 2.11. jännittää ihan kauheesti ja samalla ärsyttää että pitäis ootella VIIKKO!! Miten mä jaksan oottaa? Puhelimen päässä oli nii mukavan olonen nainen, onnitteli ja kerto että laskettuaika ois näillänäkymin 16.6. Jotenkin kaikki konkretisoitu nyt kun sai onnitteluja ja muuta:happy093nyt D-vitamiini ostoksille!
 
Apua.!

Soitin äsken neuvolaa niin mul on HUOMENNA aamulla ultra. [emoji50] ja to aamulla neuvola. [emoji21]

Mä en haluu mennä ultraan.. nyt nous pelko et keväinen toistuu..
 
Apua.!

Soitin äsken neuvolaa niin mul on HUOMENNA aamulla ultra. [emoji50] ja to aamulla neuvola. [emoji21]

Mä en haluu mennä ultraan.. nyt nous pelko et keväinen toistuu..

Miks nopealla aikataululla tuleva ultra? Onko mulla menny joku sun viesteistä ohi :) Ihanaa kuitenkin kun pääset ultraan ja toivotaan, että siellä olisi kaikki hyvin!
 
Onko ok et neuvola täti puhuu aikasemmista yhteydenotoista neuvolaan tai puhuu mulle tehdyistä tutkimuksista / toimenpiteistä isän aikana neuvola käynnillä ? Eikö ole enää yksityisyyttä ?
 
Onko ok et neuvola täti puhuu aikasemmista yhteydenotoista neuvolaan tai puhuu mulle tehdyistä tutkimuksista / toimenpiteistä isän aikana neuvola käynnillä ? Eikö ole enää yksityisyyttä ?

Jos isä on mukana niin kyllähän siinä varmasti toimitaan niin että samat asiat puhutaan oli sitten yksin tai kaksin.

Oma mies oli ekassa raskaudessa jokaisessa (paitsi kaks lääkäri kertaa)neuvola käynnissä mukana. Kuuluhane asiat hänellekkin.
 
Tänään soittelin ja ensimmäinen käynti on 22.11 ja silloin alkaa 9 viikko
 
Onko ok et neuvola täti puhuu aikasemmista yhteydenotoista neuvolaan tai puhuu mulle tehdyistä tutkimuksista / toimenpiteistä isän aikana neuvola käynnillä ? Eikö ole enää yksityisyyttä ?

10 vuotta vanhatkin? Jotka ei raskauteen tai vauvaan liity ? Mites vaitiolovelvollisuus?

Hmm varmaan vähän ajattelematonta ollu tätöseltä... Sanoitko hälle siinä hetkessä että näistä ei varmaan nyt ole tarve puhua tai mitään? Toisaalta itse en varmaan olis moksiskaan kun puolison kanssa on avoimesti aina kaikesta puhuttu vaikkei 10v ollakaan yhdessä oltu. Ristiriitainen tilanne kyl ollu :|
 
Takaisin
Top