Neuvola

Mulla neuvola 24.10 ja ite oon ajatellu että ultrat ois tyksissä, mutta en tosiaan tiedä selvii varmaan tiistaina neuvolassa. En tiedä esikoisen kohdalla miten menee turunseudulla, kun silloin kävin kaiken salossa, mutta sieltä synnäri harmikseen lopetettiin :sad001
Turussa asuville ultrat tehdään pääterveyaseman yhteydessä olevassa neuvolassa. Ympäryskunnat ovat usein ostaneet ultrauspalvelut yksityisiltä. :)

T. Ex-turkulainen rv 4+5
 
Empä tienny moista, selviää siis ekassa neuvolassa minne mennään oma neuvola liedossa nyt ekaa kertaa :)
 
Kaarinasta ultrat on ainakin tyksissä, joten voisin veikata että Liedosta on sama juttu..
 
Ai Kaarinalaisille tehdään tyksissä. :O Raisiosta ja Maskusta oli medisonarissa, muutama vuosi sitten.

Pianhan se onneksi jo Neenulille selviää. :)
 
Ainakin 2015 oli vielä tyksissä.. :grin eiköhän se selviä ens torstaina, kun on eka neuvola..
 
Mä en oo vielä(kään?) soitellu nlaan, haluaisin soittaa vasta varhaisultran jälkeen.. Siellä jos on kaikki hyvin niin sitten. Mietin että tuleeko sanomista, mutta toisaalta terkka varmasti ymmärtää syyt.

5+2
 
Mulle sanottiin että eka neuvola on yleensä rv 8-10. Että kyllähän sä vielä vv ehdit soitella :) koska sul oli se varhaisultra?
 
Ai olitkin kirjottanu jo tuonne toiseen ketjuun siitä joten selviskin jo :D
 
Mulla eka neuvola vasta 9+5, jotenkin se tuntuu olevan tosi myöhään, kun eikö seulontaverikoe pitäisi ottaa jo viikolla 10? pitäiskö soittaa neuvolaan ja kysyä aikaisempaa aikaa T. en jaksa odottaa :D
 
Mulla on ensi keskiviikkona neuvolalääkäri raskauden keston määrityksen takia. Mulla poistettiin kierukka 15.8 ja sen jälkeen ei ole tullut kuin muutaman päivän tiputtelut. Itse olen kyllä aika varma la: sta, mutta kiva saada kuitenkin varmuus. Ei kai se muuten kuin ultraamalla pysty sitä määrittämään? Sitten eka neuvolan th käynti on viikko siitä.
 
Mä meinasin huomenna soittaa neuvolaan :) kierto kumminkin epäsäännöllinen eikä ehtiny kun neljät menkat tulla niin olis kyllä kiva tietää, et ottaisko ne raskaudenkeston määritykseen vai täytyykö siinä olla ihan täysin tietämätön vaikka viime menkoista? Hmm.. No yksityiselle jos ei muuten
 
Takaisin
Top