Neuvola

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ruusa#
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on neuvolan soittoaika klo 9-10 välillä. Muullon voi laittaa tekstaria, jos asia ei voi odottaa aamuun.

Ma, ke ja to soitto aika 8.30-9.30 ja ti 14-15
Eli tiistai on ainoo päivä milloin itse edes viitsii kokeilla soittaa.. En vaan saa itseäni aamuisin hereille

Meillä täällä neuvolan soittoaika on ma-to klo 12-13. Ja mun tietääkseni meidän neuvolaan saa yhteyden vain soittamalla sinne.

No on kyllä ihan naurettavan lyhyitä soittoaikoja muualla! o_O täällä on semmoinen systeemi että voi soittaessa ilmoittaa että haluaa neuvolasta soitettavan itselle. Hermoilin soittaessa että kauanko joutuu jonottamaan, kun ihmisiä ramppaa ovella, ja jos pyytäisi takaisin soiton niin onko semmosessa paikkaa että pystyy puhumaan. Puolta tuntia varoitti automaattiääni jonon olevan mutta pääsikin läpi alta 10min.

Muokattu viimeksi:
Onpa kyllä lyhyitä soittoaikoja! Täällä on klo 9-16 ja lisäksi myös tuo takaisinsoitto mahdollisuus.

Mulla kans torstaina neuvola. :)

Se noissa lyhyissä soittoajoissa mietityttää, että mitä jos tuleekin jotain noiden aikojen ulkopuolella että täytyisi saada yhteys. Kiva sitten ensin odotella ja sitten jonottaa vielä :o mutta ehkäpä selvitän sitten ensi viikon neuvolassa että eikö tosiaan voi muulloin soittaa mihinkään.

Enää tarvii hetki malttaa, ensi viikon maanantaina varhaisultra ja tiistaina sitten sinne neuvolaan, jännittävää! :) Kaikki on varmasti konkreettisempaa noiden jälkeen.

Tänään oli eka neuvola, ja onneksi täällä katotaan heti alkuun ultralla, että onko ketään mukana ja katotaan löytyykö syke. Ja siellä se köllötteli ja sydän vimmatusti löi, 8+1. <3 hirveän läjän sai papereita mukaan, ja lääkärin ajan saatiin enskuulle ystävänpäiväksi. :)

Meilläkin vaan 12-13 ja siihen aikaan just yrität nukutella nuorinta päikkäreille. Tekstarin voi laittaa ja terkka soittaa kun joutaa...

Meillä kans 12-13. Pitää muistaa siis hyvissä ajoin soittaa verikokeen tulokset seulontaa varten. Meillä ne pitää ite soittaa sieltä.

Meillä on huomenna eka neuvola, jännää! En tiiä tarviiko osata varautua mihinkää, ku käytännöt näköjään vaihtelee.

Mä sain vihdoin selviteltyä vähän tätä Jenkkilän raskaudenseurantakäytäntöä ja valittua itselleni sairaalan ja lääkärin! Ajab varaaminen ei ollukaan ihan niin yksinkertasta kun sieltä kyseenalastettiin mun vakuutuksen kattavuus niin että vasta kolmen soiton ja parin sähköpostin vaihdon henkilöstöosaston kanssa jälkeen sain ajan varattua :grin se on vasta 31.1. eli tasan neljän viikon päästä, oon sillon viikolla 10+3 ja toivottavasti pulla on myös matkassa :wideyed: sillon sitten ymmärtääkseni ultrataan samalla. Jännää! Mä oln varmasti ihan vihoviimenen meistä sitten ensimmäisellä käynnillä, kaikki muut on varmasti käyny jo siihen mennessä :grin

Tänään käyty, mukavasti meni. :) tuttua touhua oli. Harmiksi huhtikuun jälkeen vaihtuu siihen vanhaan neuvolatätiin, joka oli esikoista odottaessa (en tykkää).
Ultraan tulee postissa kutsu sitten, argh en malta odottaa!

Tänään oli eka neuvola, ja onneksi täällä katotaan heti alkuun ultralla, että onko ketään mukana ja katotaan löytyykö syke. Ja siellä se köllötteli ja sydän vimmatusti löi, 8+1. <3 hirveän läjän sai papereita mukaan, ja lääkärin ajan saatiin enskuulle ystävänpäiväksi. :)
Meilläkin varattu ystävänpäiväksi neuvolalääkäri :) ajateltiin tehdä siitä oiken kiva päivä ja ehkä ilmoittaa samalla ystvillemme!

Mulla oli myös tänään eka neuvola ja sainpahan samalla heti tulevalle maanantaille ekan ultran niin ei tarvitse enää odottaa, jee!

Ootteko ottaneet/ ajatelleet ottaa miehen mukaan ensimmäiselle neuvolakäynnille? Kun jotenkin tuntuu itestä vähän turhalta, että hänkin joutuisi olemaan poissa töistä kun täällä ei mitään ultria tai mitään kuitenkaan siellä tehdä...

Meillä halus mies tulla jo ekallekin kerralle mukaan vaikka se istui siellä tyhjän panttina. Kaikki tekee tavallaan.

Ootteko ottaneet/ ajatelleet ottaa miehen mukaan ensimmäiselle neuvolakäynnille? Kun jotenkin tuntuu itestä vähän turhalta, että hänkin joutuisi olemaan poissa töistä kun täällä ei mitään ultria tai mitään kuitenkaan siellä tehdä...

Mulla oli mies mukana. Otti vapaata puolet päivästä. Ensikertalaiselle tietoa tulee kuitenkin ja helpompaa on, että isä kuulee asiat siinä. Meille se oli helpointa tehdä niin.

Takaisin