Eka neuvola 17.1 ja viikkoja silloin.. no arviolta ehkä 10. Soittelin neuvolaan jo uudestaankin ja kyselin pääseekö ultraan mahdollisesti nopeampaa jos raskauden kesto ei ole laskettavissa. Mulla siis esikoinen nyt 11kk, ja imetän edelleen, eikä kuukautiset ole vielä palannut. Aika hyvä arvio mulla on hedelmöityksen ajankohdasta (syytän unikoulua ja vapautuneita iltoja :D), mutta olisi kiva saada parempi varmuus. Silloin mulle vastattiin, että jos raskauden kestosta tosiaan on epäselvyyttä, terkkari saattaa jo neuvolassa konsultoida lääkäriä (en tiedä mitä se käytännössä tarkoittaa ja mitä se lääkäri pystyy tekemään tässä vaiheessa, jos ultrauslaitteita ei ole) ja on myös mahdollista, että ultra-aika katsotaan aikaisemmaksi. Riippuu kai siitäkin millaista ruuhkaa ultriin on.
Ekassa raskaudessa mulla oli neuvolan laskujen mukaan la 28.1, ultrassa se todettiin aikaisemmaksi 19.1., mutta laskettua aikaa ei kuitenkaan virallisesti muutettu. Esikoinen syntyi sitten 19.1. :D
Ekassa raskaudessa mulla oli neuvolan laskujen mukaan la 28.1, ultrassa se todettiin aikaisemmaksi 19.1., mutta laskettua aikaa ei kuitenkaan virallisesti muutettu. Esikoinen syntyi sitten 19.1. :D