Neuvola

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ruusa#
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä neuvola 3.1. Ja sitten onkin jo 10+2 (?). Kolmas tulossa. Samalla on myös lääkäri ja saa nähdä ultraten :) nyt vissiin siis 8+

Voimia Marii81!

Huomenna aamulla neuvola aamulla klo 08 :stinkyfeet:
Saa herätä jo aamulla 06 että ehtii syödä, oksentaa ja syödä uudestaan ennen lähtöä! :wtf:
Pahoinvointipussit mukaan ja paljon naposteltavaa.

Neuvola vasta 3 viikon päästä, silloin viikkoja n. 9. Onneksi tässä välissä joulu ja uv niin touhua riittää eikä ehdi murehtia..

Neuvola takana. Mukavan oloinen täti. Vk 1 verikokeisiin ja sit odotellaan että tulee kutsu nt ultraan. Varattiin samalla seuraava neuvolakäynti sekä helmikuulle aika neuvolalääkärille.

Paljon papereita. Nyt vaan rentoudun joululomalla ja positiivisia ajatuksia ruokkimaan pikkuisen kasvua :)

Mulla neuvola huomenna. Edellinen neuvola oli syksyllä joten mitään kovinkaan uutta en varmasti siellä opi, mutta katotaa varmasti ajat ultraan jne.

Mulla oli neuvola tänään (7+5) ja eipä siellä oikein muuta kuin sain paljon lippuja ja lappuja mukaan ja terkka täytteli mun tietoja koneelle. Tosi ihanan oloinen terkka, harmi kun se ei ole se kuka jatkossa on. Seuraava neuvola kuukauden päästä, lääkärin tarkastus. Ultrasta laitto lähetteen ja sieltä tulee aika postissa.

Miten usein neuvolassa käydään näin toisella kierroksella, jos ei ole mitään erikoista seurattavaa?

Mulle sanottiin tänään,että näin kolmatta odottaessa olisi harvemmin (ei sanonut kuinka harvoin) mutta kun mun edellisestä raskaudesta on niin pitkä aika (7v) niin voi käydä useamminkin.

Mulla kans neuvola tänään (7+2). Ei mitään erityistä minulle. Ultrakutsua odotellessa :)

Meille sanottiin että kerran kuussa, loppua kohden 3:n vk:n välein ja ihan lopussa kerta viikossa. Neuvolalääkärin tapaa kahdesti jos ei mitään poikkeavaa raskaudessa.

Neuvolassa käyty, 20 min ja se oli siinä :happy:
Nt-ultra, lääkäri jne varattiin. Eipä kummallisuuksia

Eka neuvola myös takana, mulla kesti tunnin. ne paperihommat ja tiedot tuli hoidettua, aikoja varasin verikokeisiin ja sokerirasitukseen :yuck: eipä siis mitään ihmeellistä, mut tulipa käytyä :happy:

rv 7+4

Minullakin ensi viikolla neuvola 8+0, mutta siinä ei tosiaan ihmeitä tapahdu, niin ei sitä osaa jännittää, kun ei mitään selviä. Meillä sitten yleensä 10+ toinen aika, missä kuunneellaan dopplerilla sydänääniä, niin ei tartte ultraan mennä ihan ilman mitään tietoa. Edellisestä ei kylläkään kuulunut sydänäänet ja pääsinkin sitten ultraan, tiesin kyllä jo silloin, että minulla myöhäisempi ovulaatio kuin mitä kuukautisista laskettuna. Saa nähdä miten nyt on, todennäköisesti taas vähintään muutaman päivän jäljessä neuvolan laskuista.

Tosi hienoa, että joissakin neuvoloissa on ultra, meillä päin dopplerikin on iänikuinen :D

Ens viikolla eka neuvola, ei tietoa ultraavatko siellä mutta kävin tänään varhaisultran ja raportoin siitä jo tuonne toiseen keskusteluun :happy: Neuvolassa kuulemma ainakin otetaan sormesta verikoe ja sit pitää pissanäyte antaa. 1,5h piti varata aikaa että kai siellä lähinnä keskustellaan?

Me saatiin eka neuvola aika vasta 13.1. Sillon on viikot jo 7+6, olisin kyllä toivonut että päästäis aikaisemmin :(

Me saatiin eka neuvola aika vasta 13.1. Sillon on viikot jo 7+6, olisin kyllä toivonut että päästäis aikaisemmin :(

Mulla kanssa 11.1 eka neuvola ja sillo omien laskujen mukaan 8+2 :( et aikasemmin olisin kanssa toivonu että pääsis :) mut ehkä sitä malttaa odottaaa..

Kamala kun monet on jo niin pitkällä.. mulla viikkoja vasta 4+1. Varaan neuvolaan aikaa varmaan 5-6 viikolla. Ei viitti kovin aikaisin soittaa.. :grin

Takaisin